sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

heb men banden verkocht en nieuwe laten opleggen, kon het niet laten om ze eronder te zwieren, dus volgende maand ga ik ze er weer afhalen en wintermodus terug zetten Stick Out Tongue hoe gek kan je zijn, kweet het haha. nu heb ik hem op het laagste gelegd voor en achter, achteraan kan ik wel nog stelpotjes weghalen. en ik hoop dat ik op deze hoogte kan rijden, ligt voor mij nu zo goed als perfect, vooraan 3cm van de grond :mrgreen: nu kan ik wel nog niet testen of foto's trekken want de poort is kapot dus kan de auto niet uitrijden :cry:
 
uiteindelijk de poort met beetje geluk en wat schade opengekregen maarja, nademiddag ga ik wat foto's trekken, heb al een uurtje met de auto gereden, ligt wel niet comfortabel moet ik zeggen haha, been hard maar dat was wel te verwachten, daarnaast vrees ik dat hij niet iets te laag ligt, kom nergens over zelfs gewoon op de oprit die vlak ligt met steentjes schuur ik vanvoor met die bodemplaat (bij de wielen) over de steentjes kan zelfs geen klein borduurtje op zonder te schuren, laat staan redelijk vluchtheuvels.
nu nog een vraag ik schuur met die bodemplaat voonvoor, wat beschermt deze? zou ik die eraf kunnen halen of iemand enig idee om dat punt wat hoger te laten hangen, door een op maat gemaakt alluminium plaat of iets in die aard?
 
tja, vandaag ondervonden dat hij denk ik toch wel ietsje te laag ligt, ik schuur al wanneer ik gewoon op de weg rijd en in het midden ietsje boller staat door de spoorvorming als het ware! even wat crapy gsm pics genomen, en het begon al donker te worden (aan airride liggen werken voor ene kameraad, wat een gedoe!)

2ugp5z9.jpg


rjf776.jpg


2qcpj75.jpg


en 1tje van de velgen tov band
14sm5o3.jpg


mss als het morgen goed weer is zal ik duidelijkere foto's maken, de hoogte komt niet goed over vind ik ;)
 
Ziet er heel goed uit Sidrik!
benieuwd naar beter foto's, maar ziet er gemeen laag en stoer uit.
denk wel dat het niet plezant is om te rijden...
de hoogte waar de mijne nu op ligt is soms al moeilijk wat moet jij dan wel niet meemaken...
RESPECT Stick Out Tongue
enja probleem van Bodemplaat heb ik ook...
schuur regelmatig en heb er al dikke deuk in :-(
vind da mijn auto nog niet zo heel laag ligt is al zeer weinig plaats bodemplaat tov grond...
 
dankje ;)
@ibifaho jip dat probleem merk ik nu ook, maar is vooral het probleem bij polo en up, golf is wel mooi plat te krijgen zonder super problemen.
@explorator tja wie mooi wilt zijn moet leiden zeker, tis inderdaad niet gemakkelijk om te rijden. onder die bodemplaat ligt daar de carter? anders moet ik toch opletten.
heb nog es gekeken krijg ene dikke duim tussen bodemplaat en de grond Stick Out Tongue
 
bedankt!
ja heb het ook al gemerkt op de foto dat hij niet zo laag lijkt achteraan, maar dat is gezichtsbedrog, als je het in't echt ziet zie je het veel beter kas komt in de helft van de band andere helft in de kas (maar naar mate je lager gaat, krijg je meer ruimte links van de kas tov band, moeilijk uit te leggen in woorden) en dat is het probleem dat ik heb.
is inderdaad 185/35
 
ja voor mij ligt hij nu wel echt laag genoeg. enkel nog es effe langs gaan cijns, effe horen als er iets aan te doen is voor vanachter, de veer slaat tegen het ijzer achteraan denk ik. en dan de laatste update die er waarschijnlijk nog gaat komen een van dees weken een gti grilletje heb al iemand gecontacteerd ervoor moet alleen wachten tot dat hij zijn auto verkocht heeft. daarnaast heeft hij ook nog zijn chinese achterlichten te koop, dus mocht iemand intresse hebben daarin laat maar iets weten ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!