Show je winterbanden!

Onderhoud gepolijste velgen
Gepolijste velgen zijn wel gevoeliger voor schade en hebben vaker onderhoud nodig dan bijvoorbeeld lichtmetalen velgen. In de winter wordt geadviseerd niet met gepolijste velgen te rijden. Gepolijste velgen hebben de neiging te oxideren in de winter, omdat pekel en vocht zich onder de lak vreten. Velgenland adviseert gepolijste velgen in de wintermaanden te demonteren, of anders zeer geregeld te reinigen en met een wielwax te behandelen.


.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Onderhoud gepolijste velgen
Gepolijste velgen zijn wel gevoeliger voor schade en hebben vaker onderhoud nodig dan bijvoorbeeld lichtmetalen velgen. In de winter wordt geadviseerd niet met gepolijste velgen te rijden. Gepolijste velgen hebben de neiging te oxideren in de winter, omdat pekel en vocht zich onder de lak vreten. Velgenland adviseert gepolijste velgen in de wintermaanden te demonteren, of anders zeer geregeld te reinigen en met een wielwax te behandelen.


.

Klopt.

Alleen vind ik het nog steeds zonde om in de winter te rijden met een set wielen die ik niet mooi vind..

De wielen staan nu in de wax en als er ooit sneeuw valt wn of pekel licht dan heb ik de luxe om me wielen elke dag te kunnen afspruiten op de zaak met een hogedruk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!