Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

als ik mijn pinkers gebruik krijg ik die foutmelding ook
maar dat is omdat ik mijn standlichten eruit heb en US module heb gestoken..

ik lees hier vaak dat veel mensen hun auto willen verlagen maar in een "drempel paradiijs" wonen, hier in belgie heb je ook overal drempels hoor, hoort er nu eenmaal bij als je laag wilt gaan, en over een drempel hoef je toch niet tege 70km/ur te rijden dus zeker doenbaar, heb voor ik mijn airride had ook eens in amsterdam gereden met de polo, stond toen op schroefkit van weitec op het laagste en 17ers met getrokke bandje, geen problemen mee gehad, gewoon wat uitkijken

ik zou em zeker verlagen starsky ;)
knappe BM !
 
Het zag er iig niet uit zo met die open 17 inchers! Viel erg op helaas! :lol: Nu is het weer mooi!

Vandaag ook de auto gewassen, gepolijst en gepoetst. Wereld van verschil, al die waskrassen weer weg voor een maandje :lol: Die unilak is wel errug zacht hoor, overal waskrassen echt niet normaal! Nu is het weer ff weg/minder. Maar als je dan aan het tanken bent en je staat onder die bouwlampen valt er toch veel meer op! :shock: Morgen nog maar ff nalopen :lol:
 
Ik heb het audio-systeem zo ge-update met een 10inch actieve subwoofer van Focal onder de bijrijdersstoel. Vervolgens de bass uit de speakers gedraaid en dit zorgt ervoor dat ik een mooi en vol geluid heb in de auto en het kan aardig hard! Ik ben er tevreden mee! Ik heb een bass-regelaar onder me climate control zitten zodat ik per nummer kan bepalen hoeveel bass erin moet zitten, ideaal!

Het gaat lang niet zo hard als een sub met losse versterker in je kofferbak maar dat was ook niet de opzet van het spel! Ik wilde een mooie aanvulling en dat is het! Dus verwacht geen enorme g-krachten van de sub in je rug Stick Out Tongue
 
Ik heb de auto af laten leveren met deze actieve sub dus kan je niet vertellen hoe hij is aangesloten. Wel weet ik dat het kipsimpel was om hem op de rns310 aan te sluiten, tenminste dat zei de dealer...

Heb de originele speakers nog en dat is prima voor mij omdat ik de bass uit die speakers niet meer nodig heb en ze daardoor behoorlijk hard en zuiver kunnen blijven spelen! Ik kan het zuiver laten spelen tot volume 20 zo ongeveer. Daarna gaat die bass toch weer parten spelen. Maar geloof me 20 is echt way to hard! Meestal vind ik volume 15/16 hard zat! :lol:
 
20 :shock: wtf ik ga al kapot bij 15-16 ofzo...maar goed ik heb nog geen andere speakers ofzo o_O...soms op 16 ofzo dan word het bass echt te overweldigend dan gaan die speakers kraken :shock: althans standaard speakertjes van de fabriek moeten we nooit echt veel van verwachten :(
 
hmmm maybe toch speakers upgraden + subwoofertje erbij? vind dat eigenlijk wel toffer als mijn muziek lekker kan knallen...maar ja kan niet alles tegelijk
het is of Chrome grilletje + embleempjes
OF
Audiosetje upgraden...
 
Hhmmm, die is lastig! Of showbink of lekkere luxe! :shock:

De speakers upgraden maakt het wel compleet denk ik. Maar dan zou je voor het mooie ook een versterkertje voor die speaker erbij moeten prikken. Ben je helemaal klaar!
 
HAHAHA leuker kunnen we het niet maken :lol:
naja fonta het eerste is meer voor de looks...het tweede is betere sound :cool:
maar uiteraard ga ik ze beide doen gezien ik het toch al in me koppie heb...als je er eenmaal aan denkt moet je die tune up doen...right?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!