Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Hoi hoi,

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Michel 28 jaar en vanaf week 1 2011 trotse eigenaar va een bomvolle zwarte Polo 6R Bluemotion. Lekker zuinig en gunstig voor de portemonnee!

Hij was VEEL te vroeg geleverd, nml. oktober maar januari was de afspraak dus had nog even de gelegenheid gehad om hem flink op te leuken! Dus nog meer extra's er op gedaan! Toch wel handig om hem nog even te zien voor je hem echt krijgt haha!

Hier een paar foto's van toen hij in oktober geleverd was:
[attachment=2:iniziweh]Webversie01.jpg[/attachment:iniziweh]
[attachment=1:iniziweh]Webversie02.jpg[/attachment:iniziweh]
[attachment=0:iniziweh]Webversie03.jpg[/attachment:iniziweh]

Zodra ik hem heb zal ik nieuwe foto's plaatsen van al zijn nieuwe attributen!
 
Re: Sharky, zwarte Polo 6R Bluemotion (2011)

En nog wat foto's van een uit de hand gelopen hobby van me, inmiddels wel verkocht dit jaar maar ben er stiekem nog wel trots op ;)
[attachment=2:xjh2ydxd]Webversie05.jpg[/attachment:xjh2ydxd]
[attachment=1:xjh2ydxd]Webversie06.jpg[/attachment:xjh2ydxd]
[attachment=0:xjh2ydxd]Webversie07.jpg[/attachment:xjh2ydxd]
 
Re: Sharky, zwarte Polo 6R Bluemotion (2011)

Spannend! Jullie zien de foto zeer snel ;) Kan je wel vertellen dat het een mooie BM geworden is! Hij staat alleen nu onder 30cm sneeuw jammer genoeg dus niet goed kunnen zien :(

Thanx voor de complimenten! Me huidige auto ben ik ook heel erg blij mee! een heuse bochtenridder! En de Mazda een heuse show-auto! :)
 
Re: Sharky, zwarte Polo 6R Bluemotion (2011)

Mooie auto heb jij ook besteld, En ook net zoals mij doe jij wachten tot januari om de auto op kenteken te zetten Big Grin

Ik moet nu nog maar iets meer als een weekje te wachten totdat ik heb mag ophalen Big Grin
 
Re: Sharky, zwarte Polo 6R Bluemotion (2011)

Ben vandaag weer wezen kijken, ik kon me nieuwsgierigheid niet bedwingen haha! Hij stond er mooi zo op zijn wintersloffen Stick Out Tongue Al de nagekomen updates hebben hem wel ontzettend goed gedaan! Op de mooiste moet ik nog ff wachten tot de winter voorbij is Stick Out Tongue

Er stond ook een zwarte Polo BM naast mijn auto in het zwart dus kon goed zien hoe het was en hoe het geworden is ;) Ben er zelf behoorlijk tevreden over!

En gelukkig dat ik nog nieuwsgierig was, want ze waren nog wat vergeten Stick Out Tongue Dat wordt nu nog ff geregeld!

Foto's waren wat mislukt dus zodra ik hem heb maak ik betere foto's!
 
Re: Sharky, zwarte Polo 6R Bluemotion (2011)

Sharky zei:
Ben vandaag weer wezen kijken, ik kon me nieuwsgierigheid niet bedwingen haha! Hij stond er mooi zo op zijn wintersloffen Stick Out Tongue Al de nagekomen updates hebben hem wel ontzettend goed gedaan! Op de mooiste moet ik nog ff wachten tot de winter voorbij is Stick Out Tongue

Er stond ook een zwarte Polo BM naast mijn auto in het zwart dus kon goed zien hoe het was en hoe het geworden is ;) Ben er zelf behoorlijk tevreden over!

En gelukkig dat ik nog nieuwsgierig was, want ze waren nog wat vergeten Stick Out Tongue Dat wordt nu nog ff geregeld!

Je moet ze blijven controleren die gasten.... :lol:
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Zo!

Vandaag de Polo opgehaald. Man man man, wat een genot! Big Grin

Vandaag gelijk langs die VAG-boer gereden om allerlei instellingen aan te zetten. Gelukkig was de dealer alles vergeten wat ik aan wilde in de instellingen :S jammer! Maar die vag-man, topvent! Heerlijk snel en het werkt perfect!

Zal morgen eventjes foto's schieten van mijn BM. Vind hem zelf erg geslaagd! Het is nog ff wachten tot de echte velgen erop zitten! Dat zal wel ergens in maart gebeuren denk ik :)
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Sharky zei:
Het is idd. bijna hetzelfde, scheelt niks!

Maarre, aanrader hoor! Die weet wel waar ie mee bezig is!

Heb de volgende functies aan laten zetten:
Tear wiping
Autolock en autoulock
Gordelwaarschuwing uit
Bergassistent op 5 sec. ipv 2 sec.
Alarmbeep
Dat, als je ontgrendeld, alle deuren open gaan ipv enkel bestuurdersdeur

En dat voor € 25,-!

Als iemand mij nu nog kan vertellen hoe dat je op de boordcomputer het brandstofverbruik op 1 op .. zet ipv ..L per 100km zou ik heel blij zijn Stick Out Tongue Anders moet ik het hele boekje door gaan spitten!

;)
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Zoals beloofd wat foto's van mijn bolide!
[attachment=1:3ngl770w]Webversie06.jpg[/attachment:3ngl770w]
[attachment=0:3ngl770w]Webversie07.jpg[/attachment:3ngl770w]
[attachment=2:3ngl770w]Webversie09.jpg[/attachment:3ngl770w]
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

[attachment=2:1uze8822]Webversie08.jpg[/attachment:1uze8822]
[attachment=0:1uze8822]Webversie10.jpg[/attachment:1uze8822]
[attachment=1:1uze8822]Webversie11.jpg[/attachment:1uze8822]
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Hij is wel heel erg vies en dat na 1 ritje :S

In maart komen de zomervelgen erop. Dit is een 17inch, de velgen zijn van MAK, type Iguan Silver

Voor de rest alle denkbare opties zitten erop! Als extraatje nog het actiepakket met de aluminium pedalen, sierstrip op de achterkant en instaplijsten. Ook heb ik de Highline strip op de voorkant erop gedaan en de auto ontdaan van alle logo's! Tevens een raamband toegevoegd om hem een wat stoerder uiterlijk te geven!

Ow ja, en ik heb een actieve subwoofer toegevoegd om de audio te ondersteunen. Deze zit onder de bijrijdersstoel en heeft een ingebouwde versterker! Is werkelijk ideaal en heeft voor mij de gewenste ondersteuning voor de huidige audio. Het gaat nu allemaal best hard! Niet super maar genoeg! Tevens maakt de bass-regelaar, die binnen handbereik is, het helemaal af :)

De achterlichten zijn de donkere versie van Volkswagen. Ik heb er nog led-kentekenverlichting aan toegevoegd en krijg geen foutmelding op deze verlichting. Dit was trouwens binnen 5 minuten vervangen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 2988wt_962

Ik wil nu het lichtbeeld voor nog verbeteren en, indien mogelijk, wat led-verlichting toepassen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!