Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Sharky zei:
Dagrijverlichting en stadslichten in LED zijn onderweg!

Intussen heb ik nu een tijdje de OSRAM Nightbrakers, ze bevallen mij buitengewoon goed! Mot alleen nog een keertje naar de dealer om me lichtbeeld wat naar rechts te verplaatsen. Ik belicht nu ook een groot deel van het linkerweggedeelte, lijkt me niet echt de bedoeling om zo aardig voor andere weggebruikers te zijn Stick Out Tongue

Hmm ik heb ook het idee dat mijn OSRAM's nu niet optimaal schijnen...als je voor een groot raam staat en je gaat beetje klooien met de hoogteregeling dan zie je wat verschillen met links en rechts misschien staan ze niet helemaal correct maar goed opzicht boeit het niet zo....ik heb een keer in iemand anders zijn auto gereden en de Osram's via de achteruitkijk spiegel bekeken dit was gewoon goed...dus ik laat het voor wat het is. (dealer heeft al genoeg geld aan mij verdiend...)
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

@chroomstrip

Bedankt weer, Sharky! Zonder jouw hulp... Had op motor-talk enkel de chromenstrip gevonden, maar incl luchtrooster is veel makkelijker! En raar maar waar, het is goedkoper dan enkel de strip! Thanks!
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

ziet er toch weer erg verleidelijk uit om de BM te pimpen met een chrome voor strip...installeren is gemakkelijk?

verbaasd me dat chrome strip + luchtrooster goedkoper is dan alleen een chrome strip :shock: ??
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

@happyman: graag gedaan :) Bij de dealer is het 5 euri duurder voor uw info ;) monteren is volgens mij een eitje, een soort kliksysteem. Ik heb het zelf niet gedaan maar het lijkt me niet zo moeilijk.

@KYC: Ik zou het ook doen, het maakt je voorkant zo veel mooier al zeg ik het zelf Stick Out Tongue

Heb alle knipperlichtbolletjes ook vervangen voor zilvere knipperlichten zodat al dat oranje ook weg is. Echt een wereld van verschil! Big Grin
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Hahaha ja maybe later joh...ik ben al zowat crazy geworden door al die tune ups :shock: :shock:
maar goed...nu ik terug naar de foto's van sharky kijk met zijn voorgemonteerde highline chrome strip...volgens mij is montage easy...de oude eruit klikken en de nieuwe erin. het is alleen even zoeken hoe je al die pinnetjes eruit klikt.

@Sharky wat bedoel je precies met die knipperlicht bolletjes? dat je dan geen oranje lampje aan de buitenkant meer zit? maar het gloeit nog wel oranje toch?
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Ah ja alleen het verzenden van producten uit duitsland duurt alleen zo tering lang...ik had 2,5 week op mijn Led kentekenverlichting moeten wachten...terwijl dat makkelijk binnen paar dagen kan.
is er niet een NL bedrijf die zo iets levert? of rippen ze je dan off?
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

een ritje naar eindhoven is wel ver...dan liever verzend
maar zonder verzend is het rond 90 en dat duitsbedrijf bied het voor 75 excl verzend aan? dan zal het inclusief ook wel rond 85 euro zijn? wel het overwegen waard om het bij een nederlands bedrijf te bestellen...
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Warenwert € 68,50
Versand € 5,00
inkl. 19.0% MwSt. € 11,73

Gesamt
Alle Preise inkl. MwSt. € 73,50


Duitse bedrijf is dus 73.50 inc verzendkosten :) scheelt toch wel weer wat
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar goed ik vind mijn zwarte gril zonder chromen stripje zo wel mooi op een witte auto, op zwart zou hij wel echt een verschil maken.
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

ik laat het even voor wat het is...misschien later die verandering doen.
ik heb nog mijn stadslichten + DRL besteld die moet er ook nog eerst op.

heeft er iemand al ge-experimenteert met Ledstrips in de koplampen/bumper etc?
ik vind dit heel sjiek staan zeker als de gehele buitenrand van de auto is bedekt...
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Na 1 maand was ik het al helemaal zat, ik kon het niet meer aanzien... Die zwarte klotevelgen voor die winterbanden Stick Out Tongue Heb vanavond een setje wieldoppen gehaald. Als een kind zo blij was ik. Nooit geweten dat ik nog eens blij van wieldoppen zou worden.....

Het zijn deze geworden:
6R0071455-1.jpg


De welbekende wieldoppen voor de Polo 6R, de mooiste ook vind ik ;)
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

je kunt ook de zomervelgen erop monteren ? scheelt je weer money op die wieldopjes ;) ik rijd al sinds dag 1 met zomervelgen rond...gaat prima...het moet natuurlijk niet eens gaan sneeuwen dan ben ik fucked Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!