Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Pica's! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[attachment=2:1ujjdt8q]Webversie 23.jpg[/attachment:1ujjdt8q]
[attachment=1:1ujjdt8q]Webversie 24.jpg[/attachment:1ujjdt8q]
[attachment=0:1ujjdt8q]Webversie 25.jpg[/attachment:1ujjdt8q]

Kreeg aan het einde van de dag wel een knipperend motorstoringslampje te zien. Ik dacht even dat het 1 DRL's die gesneuveld was. Echter doen deze het allebei. De rest van me lampen ook gecheckt en die doen het ook allemaal. Kan een DRL blijven branden als de weerstand verrot is? Of heb ik nu echt te maken met een motor-storing?
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Welk lampje gaat er dan branden, dan weet ik dat ook gelijk Stick Out Tongue

Balen dat het wat anders is, morgen maar even naar de dealer uit laten lezen. Hopen dat het niets ernstigs is. Het spiraaltje knippert nu en dat houdt motorstoring in volgens het boekje :(
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Als het goed is een soort gloeilampje.
Iedergeval zo is het ook bij de golf.
Denk dat het bij de polo gewoon het zelfde is.
Hier het lampje bij nummer 6:

dashboardGolfV-1.jpg
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Vandaag gaf ie de melding niet meer, de dealer vond het ook niet spannend genoeg om er dan iets mee te doen. Afwachten maar tot die melding nog een keer komt!
 
Nee, het was het spiraaltje. Mijn banden zijn keihard Stick Out Tongue

Voor het mooi zou ik idd. 3cm moeten zakken maar aangezien ik in het Nederlands Alpengebied woon wat drempels betreft hou ik het maar op 1,5cm lager dan de standaard Polo Stick Out Tongue Het liefste zou ik hem vloeren, 6cm verlagen of zo Stick Out Tongue AIRRIDE!

Thanx voor de complimenten allemaal Big Grin Kijk nu wel veel meer naar me auto haha!
 
Sharky zei:
Nee, het was het spiraaltje. Mijn banden zijn keihard Stick Out Tongue

Voor het mooi zou ik idd. 3cm moeten zakken maar aangezien ik in het Nederlands Alpengebied woon wat drempels betreft hou ik het maar op 1,5cm lager dan de standaard Polo Stick Out Tongue Het liefste zou ik hem vloeren, 6cm verlagen of zo Stick Out Tongue AIRRIDE!

Thanx voor de complimenten allemaal Big Grin Kijk nu wel veel meer naar me auto haha!

mwoah klein beetje verlagen zoals de standaard Polo zou ik niet erg vinden, maar heeft het nog echt zin voor de BM om nog lager te gaan dan de standaard polo? meer brandstofbesparend omdat je minder lucht weerstand hebt?
maar ja aangezien ik in een Drempel Paradijs woon en ook vaak in Amsterdam rondrij...durf ik die verlaging niet aan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!