Sharky, Zwarte Polo 6R BM (foto's velgen P11)

Ik denk dat ik eerder voor de sound zou gaan dan de looks. Hij ziet er standaard al mooi uit :)

En dat probleem heb ik ook. Ik heb me Polo nog niet eens en ik wil al te veel.
Dat heb je met een:
gathand.jpg

Ik kwam er gisteren trouwens achter dat Ames in Dordt me vorige week woensdag al een mailtje had gestuurd met de definitieve productie week.
Week 13! Dat is volgende week al!
Dat mailtje hadden ze gestuurd naar me zakelijke mail adres en die controleer ik niet dagelijks Stick Out Tongue
 
ik ben echt een noob op gebied van Audio ik weet dat Johan destijds me nog een keer had gemaild dat hij wel wat setjes wist ofzo die goed waren...
maakt het veel uit? ik zie veel prijsverschil in de audio setjes je hebt 300 euro maar ook tot 1499 euro :shock:
ik denk wat ik max wil uitgeven is 500 euro...want top of the line hoeft voor mij niet...maar het idee wat jij hebt een subwoofertje onder de stoel? hoe heb jij dat vastgezet? gewoon eronder geplaatst...trilt je bestuurders stoel dan niet teveel? lol...
 
er is niks mis met de huidige installatie
maar als je hem harder zet dan komt het wat te kort vind ik...
ik wacht nog even af...heb nog geen mail terug gehad...anders ga ik es een keer bellen...
 
Geen flauw idee hoe hij vast zit eigenlijk. Hij zit goed vast, dat wel Stick Out Tongue En ja als je het lekker hard zet voel je de bijrijdersstoel wel trillen maar zeker niet hinderlijk!

Rockford
MTX
JBL
Pioneer
Focal (erg duur dat wel...)

Dit zijn wel goede merken! Je kan het zo duur maken als je zelf wil, maar de grote van de speakers is ook belangrijk, probeer 16cm te nemen voor een voller geluid. Composetjes is ook interessant omdat je ook tweeters hebt!
 
Re: Sharky, Zwarte Polo 6R BM

Sharky zei:
Pica's! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[attachment=2:19y5plyp]Webversie 23.jpg[/attachment:19y5plyp]
[attachment=1:19y5plyp]Webversie 24.jpg[/attachment:19y5plyp]
[attachment=0:19y5plyp]Webversie 25.jpg[/attachment:19y5plyp]

Kreeg aan het einde van de dag wel een knipperend motorstoringslampje te zien. Ik dacht even dat het 1 DRL's die gesneuveld was. Echter doen deze het allebei. De rest van me lampen ook gecheckt en die doen het ook allemaal. Kan een DRL blijven branden als de weerstand verrot is? Of heb ik nu echt te maken met een motor-storing?


Netjuhsssss!!! Sound?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!