schilder13 polo 9n3 1.4 16v :: 2007 Volkswagen polo 9n3 1.4 16v

Ik heb mijne anderhalf jaar en heb bijna pas de 6K aangetikt die ik zelf heb gereden. Vaak laat ik de auto staan voor korte ritten want dan pak ik wel de Vespa. Met dit weer ook, lekker op de scootah! En ver weg pak ik de Insignia van mijn broer. Lekker dieselen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Voor lange ritten gebruik ik soms de audi a4 tdi van mijn ouders. ideaal. Deze heb ik ooit nog eens gekocht. Het is een 110pk tdi van '99.
Gekocht met 136.000 op de teller en verkocht aan mijn pa met 170.000km. nu staat de teller op zn 290.000km en rijd nog als een zonnetje.
Hij is nu al bijna 10 jaar in ons bezit in totaal.
 
Ja mensen. even een nieuws mededeling van mijn kant. De polo is helaas niet meer in mijn bezit. Het zat niet echt in de planning maar ik heb hem afgelopen donderdag ingeruild voor een Golf 6 1.4 TSI 122pk comfortline van 2009. Voor wie er belang bij heeft, de polo staat bij wessels in Dedemsvaart.
Bij aankoop van de golf meteen mistlampen voor laten plaatsen. Geeft de golf van voren net wat meer vind ik zelf.
Op marktplaats een set usa achterlichten gekocht die net een tint donkerder zijn dan de originele. Zal binnenkort foto's van de golf plaatsen.
Qua polo zal ik dus niet veel meer plaatsen maar als er aan de golf veranderingen plaats vinden dan post ik die wel. Verder wil ik iedereen die mij geholpen
heeft met raad en daad bij deze graag bedanken.
 
Was geen impuls aankoop. We hebben nu wat meer koffer ruimte nodig. Nee geen baby onderweg maar er is een hond bij gekomen en die word wat groter
dan degene die we al hadden en dan is de polo toch wat te klein om ze in mee te nemen. We hadden al wat auto's bekeken maar die waren niet wat.
De golf sprak ons wel aan en konden wel een goede deal maken. De polo is niet zomaar weggegaan.
 
Zo, al een poosje niks laten horen van mijn kant. De golf is al meerdere keren (6x ofzo) terug geweest voor garantie maar dat telkens weer super opgelost door de garage. Er is nieuwe ketting en spul opgekomen en ook is het blok van binnen schoon gemaakt omdat die door vervuiling enorm vies was geworden en daardoor slecht liep. Nu gaat het allemaal weer goed. Ook heeft de golf wat updates gehad. gti pedalen set, gti stuur, hondenrek, sonniboys en binnenkort een nieuwe climatronic
in golf 7 model.
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!