schilder13 polo 9n3 1.4 16v :: 2007 Volkswagen polo 9n3 1.4 16v

Vandaag de golf ingeruild voor wat anders. De 1.4 tsi loopt al 6 maanden niet goed en na vele bezoeken aan de garage
wist deze het ook niet meer wat hij hiermee aan moest. Hij stelde voor dat hij de auto terug nam en een andere voor mij zou zoeken. Na wat overleggen met mijn eigen monteur heb ik besloten om af te zien van alle benzine motoren van de vag groep. Tis allemaal prut tegenwoordig. De keus is nu gevallen op een golf6 1.6 TDI bmt van 2012. Deze hoop ik eind vd week op te kunnen halen. Qua rijden beviel de golf erg goed. Vandaar dat ik weer een golf6 nam en de onderdelen kun je allemaal weer gebruiken. Dat is ook wel makkelijk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!