Sallie's Polo - Volg ons! Zie pagina 9

Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

Bas zei:
Mooi zo :)

Hoe is de slipcursus verder gegaan?? Ik las wat op je blog erover.

Was wederom interessant en leerzaam. Kreeg complimenten over de Conti 830's want die zorgden er wel voor dat bij "gladheid" de Polo sneller tot stilstand kwam dan de instructeur had verwacht :). Volgende keer met spijkerbanden kijken hoe snel hij stilstaat maar dat vond hij niet zo goed voor de slipbaan :).
 
Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

polo1fbodegraven zei:
Dikke stereo en ook de rest van alle update's

prijzig karretje geworden zo

sound zal wel dik zijn
reserve wiel exit met zo een kist zeker?

mooie kar!

Thanks, is idd een beetje uit de hand gelopen project geworden op deze manier :).

Reservewiel moest sowieso plaatsmaken omdat er ook een Varta Start Stop Plus AGM accu in is geplaatst en die zorgt er sowieso voor dat het reservewiel er niet meer inpaste omdat ie ongeveer twee keer zo groot is dan de standaard accu :). Maar ja, daar zorgen de versterkers en subs ook wel een beetje voor ;).
 
Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

We zijn weer een stap verder naar ons vertrek op 15 januari naar de Noordpool cirkel :):

FotoGHU8HYBCD-1.jpg


Foto7V3B6FXWD-1.jpg


FotoYRLU78I7D-1.jpg


FotoWD7WLPX7D-1.jpg


Morgen toertoeter monteren ;). O ja, de mypolo.nl stickers komen er zsm op!!
 
Re: Sallie's Polo - belettering klaar

BlackPoloBM zei:
Ziet er goed uit die stickers.

Kan ik geen sponsors op mijn auto krijgen voor wat extra inkomsten? Big Grin

:):), het gaat er juist om dat al deze sponsor het goede doel, de Christianne Foundation, steunen en dat ik zelf alles wat er op en aan de auto is gebeurd en de deelnamekosten voor mijn eigen rekening neem om zoveel mogelijk donaties te krijgen voor het goede doel! :)
 
Re: Sallie's Polo - belettering klaar

IbifaHo zei:
Het begint allemaal korterbij te komen! Big Grin Ben stiekem wel beetje jaloers :oops: .
Geen extra 'balast' nodig in de Polo? :lol:

Morgen voor het eerst de auto met volle bepakking testen, volgende week gaan de steunveren er op. Er is zeker nog een plek voor je op het roofrack naast de spijkerbanden en de benzinetank als je interesse hebt?! Stick Out Tongue
 
Re: Sallie's Polo - belettering klaar

sallie zei:
BlackPoloBM zei:
Ziet er goed uit die stickers.

Kan ik geen sponsors op mijn auto krijgen voor wat extra inkomsten? Big Grin

:):), het gaat er juist om dat al deze sponsor het goede doel, de Christianne Foundation, steunen en dat ik zelf alles wat er op en aan de auto is gebeurd en de deelnamekosten voor mijn eigen rekening neem om zoveel mogelijk donaties te krijgen voor het goede doel! :)

Haha, Sallie, dat weet ik wel hoor. Dat je dit voor een goed doel doet en dat je zelf de rest allemaal betaald. Vind het ook erg top van je!

Ik had het eigenlijk meer over mezelf. Ik zou best met een sponsor willen rijden voor wat extra brood op de plank Big Grin
 
Re: Sallie's Polo - belettering klaar

BlackPoloBM zei:
sallie zei:
BlackPoloBM zei:
Ziet er goed uit die stickers.

Kan ik geen sponsors op mijn auto krijgen voor wat extra inkomsten? Big Grin

:):), het gaat er juist om dat al deze sponsor het goede doel, de Christianne Foundation, steunen en dat ik zelf alles wat er op en aan de auto is gebeurd en de deelnamekosten voor mijn eigen rekening neem om zoveel mogelijk donaties te krijgen voor het goede doel! :)

Haha, Sallie, dat weet ik wel hoor. Dat je dit voor een goed doel doet en dat je zelf de rest allemaal betaald. Vind het ook erg top van je!

Ik had het eigenlijk meer over mezelf. Ik zou best met een sponsor willen rijden voor wat extra brood op de plank Big Grin

:), hoeveel moet het kosten om een sticker van mijn bedrijf op je auto te plaatsen ;)
 
Re: Sallie's Polo - belettering klaar

Bas zei:
Logo staat mooi op de polo!! Zag de foto op je blog ;)

Hoop dat hij ook mooi op de foto staat die is gemaakt voor het artikel over de Christianne Foundation. Morgen interview en waarschijnlijk vrijdag of anders begin volgende week in het Algemeen Dagblad :).

Nog anderhalve week voor vertrek ..... klein probleempje afgelopen vrijdag toen we alles nog een keer hebben getest .. de 15" velgen met de spijkerbanden bleken tegen de remklauw aan te lopen ... drie keer nagevraagd bij velgenshoponline.nl of deze echt zouden passen op de GTI en alsnog blijkt dan dat dit niet het geval is .. kan ik echt zo slecht tegen :twisted:

Gelukkig helpt Idenburg uit Delft mij in dit soort gevallen weer uit de brand .. morgen nieuwe velgen uitproberen :)

http://www.teamchristiannefoundation.nl hierop is vanaf volgende week zondag (15 januari) ons verslag van de Arctic Challenge te volgen. Als het goed is kunnen we ook diverse filmpjes semi-live streamen via YouTube.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!