Sallie's Polo - Volg ons! Zie pagina 9

Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

Marc zei:
Vreselijk dikke set Sallie!

heb vroegah ook dat soort setje ingebouwd ( bij mijn eigen auto's dan) echt super als het dan lukt....

Veel plezier ervan.

Thanks, ik heb ervoor gekozen om het (weer) bij Brian's Custom Audio te laten doen. Echt geweldig wat Brian en zijn team ervan kunnen maken. Als is het alleen al vanwege het feit dat het eigenlijk niet mogelijk was qua ruimte om deze specifieke set in te bouwen :).
 
Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

Durf ik echt niet.
Ik rij momenteel in een Honda Insight :oops:
Na een 118 KW Golf VI met wat problemen, nu even deze in afwachting van mijn Polo GTI in week 10 2012.
Doe er op dit moment dus alles aan om incognito door het verkeer te komen :lol:
 
Re: Sallie's Polo - incl ritje naar de poolcirkel

Ger zei:
wat gebeurt er naar de Arctic Challenge 2012 met de polo ??

groeten ger

Hulpveren er weer onderuit, Eibach verlagingsset erop. Verstralers eraf, donateurbelettering er weer af en dan weer lekker incognito rondrijden, net een Insight ;). En dan kijken wat de volgende uitdaging gaat worden, werkt erg verslavend :). Alleen erg jammer dat ik bijna zeker denk te weten dat de Sahara niet echt een handige plek zal zijn om met een Polo rond te gaan rijden .....

Als het goed is binnen twee weken het roofrack en de belettering op de auto, ik ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat .....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!