Sallie's Polo - Volg ons! Zie pagina 9

Re: Sallie's Polo - belettering klaar

Bas zei:
Dit is zo cool!!

Ik blijf alles zeker volgen ;) Zet je tussentijds ook nog wat op het forum?? :mrgreen:

Ga ik zeker proberen te doen .. zal ook nog wat foto's uploaden van de laatste stand van zaken :). Volgende week nog steunveren en anti-roll bar monteren en dan zou hij helemaal klaar moeten zijn voor de 7.000km naar de Noordpool cirkel :).
 
Re: Sallie's Polo - belettering klaar

hey bas dat is cool ! wel mooi dat je ze live kunt volgen, benieuwd of ze allemaal tegelijk op de veerboot naar DK gaan.

en dan team 35, die nemen een andere route!

dan ben ik wel benieuwd wie eerder ter hoogte van kopenhagen is, bijna alle autos lijken met de veerboot te gaan, een enkelingen via kolding (DK) - Odense - kopenhagen.

ik ga 3 - 4 keer per jaar naar kopenhagen en meestal is via het veer sneller.
 
Nou, dan weet ik niet wie jullie in de gaten hebben gehouden hoor. ;) Sallie is 36e geworden van de 42 in het eindklassement. Ze waren toevallig vandaag als eerste bij de finish.

Maar het gaat niet om de winst, ik heb je met plezier gevolgd Sallie! Moet een hele gave ervaring zijn! Prachtig! Big Grin
 
ik zag toevallig vorige week bij ypenburg/delft een arctic challenge achtige 6r polo de snelweg op draaien geen idee wat die daar deed lampen reclame banden alles erop en eraan ! Heel gaaf trouwens dat jullie dit doen ! Volgende keer in een 9n3 Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!