*ruiter91* polo 6r 1.6tdi 105pk r-line

Vorige week bij de heren van VAStechnics de bcm laten wisselen. Bij het monteren van de led koplampen hadden ze een bcm 7H0 937 089 D gemonteerd. De lampen zouden met deze bcm ook moeten werken, dit deden ze ook, alleen werd de led drl niet gedimt. Het was aan het begin ook een gok of deze bcm zou werken, maar als ik niet tevreden zou zijn, dan zou ik gewoon de goede bcm krijgen. Onder het mom van het is het proberen wel waard, is eerst die bcm erin gekomen. Uiteindelijk is nu de juiste bcm gemonteerd en dit is de 7E0 937 090 en werkt alles voor de volle 100%.
 
  • Leuk
Waarderingen: BVS, iichel en NickD
Goeie vraag! Ik kon deze set voor een mooie prijs overnemen en heb daar verder niet op gelet. Gewoon gemonteerd kijken en kijken wat mogelijk was. Uiteindelijk wou ik niet zo laag, maar dan zie je toch dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dan toch hem aardig plat gelegd heb.

Hebt even opgezocht voor 50 en achter 65 achter gaat ie bij mij ook op zn laagst voor gwn normaal ik wil normaal over drempels kunnen en mensen achterin kunnen hebben[emoji23]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Na een lange stilte kan ik melden dat er weer een update voor de polo is gerealiseerd! Namelijk het "OEM" klasse 3 (Ultrasoon sensor + Anti Lift) alarm. Helaas is het wederom niet gelukt om het in één keer 100% af te maken, de alarmsirene is naar ons vermoeden defect. Optisch werkt alles naar behoren en zijn er verder geen storingen dan alleen die van de sirene. Wat wel opmerkelijk is dat na het plaatsen van het alarm mijn ramen en panorama dak sluiten als ik de auto vergrendel (op slot doe). Niet door de sluit knop op de AB ingedrukt te houden, maar door één keer erop te klikken. Naar mijn mening is dit super fijn en als het dan ook nog OEM zo hoort te zijn is het helemaal perfect. Op internet kan ik er maar weinig over vinden, maar zijn er wel een aantal reacties over audi's die dit ook hebben.

De banden rondom samen met de schijven en blokken aan de voorzijde zijn ook nog even geïnspecteerd omdat deze binnenkort vervangen dienen te worden. Voor als nog kan het allemaal nog wel even mee aangezien ik tegenwoordig een behoorlijk aantal km's minder rijd. Verder zijn er nog spacers gemonteerd, beide zijdes 5mm maar daar zie je zo op het oog weinig van (gelukkig hebben ze mij niks gekost). Helaas is het niet gelukt om vandaag de veerpootlagers te vervangen. Dit komt omdat bij 7 van de 10 keer dat ik rij gebonk hoor bij het linker voorwiel. Na verlaging van een auto wil er wel eens speling komen op deze lagers. Aangezien ik het bij de vorige polo ook na het verlagen kwam alleen toen rechts en het geluid exact het zelfde is, vermoed ik toch dat het deze lagers zijn.

Verder wil ik z.s.m. voetverlichting onder de stoelen voor de achterkant nog laten inbouwen, de onderdelen heb ik hiervoor al wel.
 
Jammer van her alarm. Ik ben vorig week zondag ook bezig geweest maar ook niet aan de praat gekregen. Ik moet nu eerst bijkomen van mijn rugpijn door de klote BCM. Wat een shit plek, beetje half onderste boven in je stoel hangen om er een beetje bij te kunnen.o_O
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!