Ruitenwisser bladen

Beste Leden,

Vanmorgen, terwijl ik mijn ruitenwissers aan het schoonmaken was, heb ik deze stuk getrokken. Nu dus 'even' nieuwe bladen bestellen.

Welke bladen hebben jullie en welke zijn de goede die streeploos wisen? Ik ben op zoek naar kwaliteit, niet de goedkoopste. Hebben jullie suggesties?

Alvast dank!

Groet,

RSVM
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
pas ook de Bosch gemonteerd, bij carpartsdirect.nl boven €30,- geen bezorgkosten dus als je nog olie of een interieurfilter bij neemt heb je die eigenlijk voor de helft. Doe vaak daar de boodschappen
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Ik heb gemerkt dat Bosch tijdens het ‘uitslaan en terugtrekken’ van de armen nog wel eens wilt ‘klikken’. Valeo heeft dit probleem niet. Daarom heb ik Valeo’s erop liggen. Bosch wist overigens prima. Het is alleen dat ik die klap klik irritant vond.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!