Ruben zijn slowmotion 6r

Haha! Ja het is helaas nooit minder... @crosspoloTSI. Km stand is 68500 km dus kan er nog vele jaartjes mee door!

Bedankt allen. Nou alweer de eerste update! Gister een Polo 6r R-Line gril gekocht en ik moet zeggen, een heeeel mooi resultaat[emoji16][emoji16]

b3a40d35c2f4118f0cbb56af3e818996.png
Mooie stand! Veel rijplezier gewenst!!
 
En nog een update. Ik heb ervoor gekozen om deze koplampen te voorzien van LED dimlicht. Ik ben xenon gewend en kon maar niet wennen aan het lichtbeeld van de halogeen koplampen.

Maar als ik dan toch bezig ben.....[emoji23] Alle lampen aan de voorzijde zijn nu voorzien van led.

487420ab2db1cf3db7b0438d8c28210b.jpg

Met de dagrijverlichting.

bfd97355d5258a367ab78422ab5a3801.jpg

De dimlichten

0f19499fb5fc5fe9acc6bbf3d52b9d96.jpg

En de mistlampen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Oke top, bedankt! Zag op verschillende sites dat deze maat waarschijnlijk niet ging passen of zelfs aanlopen. Maar dan maakt dit mijn keuze makkelijker!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Bedankt! Zit er nu een week in en moet zeggen dat het lichtbeeld echt top is.

Donkere 60 wegen kunnen in principe zonder groot licht en tegenliggers hebben geen last van het licht van de led lampen. Althans ik heb nog geen groot licht seintjes gehad, wat je normaal altijd krijgt met xenon.

Montage:
Heel makkelijk, de lamp kan heel simpel in de originele behuizing geplaatst worden zonder problemen. De ontstoringsmodule die aan de set vast zit past ook in de koplamp zelf. Deze kunnen in de koplampen zelf worden vastgemaakt met dubbelzijdige tape, hierdoor hoef je geen gat te maken in de achterkant van je lamp, zoals bij xenon.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: vikashm en DeeOow
Goedemorgen!

Vraagje, wie heeft er ervaring met een sierstuk op een 1.2 tdi? Als ik naar de achterbumper kijk wordt dit namelijk lastig ivm de positie van de uitlaat en de onderkant van de achterbumper.

Ik wil graag zoals onderstaand een sierstuk monteren!
fb947713e2283f6ae673fba12bb89ea8.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: vikashm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!