Ruben zijn slowmotion 6r

Ik zal mij even voorstellen! Mijn naam is Ruben en ik kom uit Almere. Volgende week haal ik mijn Polo 6R op en ga ik vanaf dat moment dieselen!

Ik kom van een Ford Focus af, dus qua grote heb ik iets ingeleverd, alleen met 120 km woon-werk verkeer per dag werd deze te duur!

Het gaat om een Polo Bluemotion Highline in het zilver. Met onder andere een RNS 310, Climate Controle en getinte ramen. Voor nu ben ik een beetje aan het kijken naar updates, ik denk dat ik het volgende wil gaan aanpassen:

- Orginele Xenon koplampen met Led DRL
- Mistlampen led
- Andere velgen
- Misschien Chiptunen, maar hier twijfel ik over!

Als ik de auto in mijn bezit heb zal ik wel even foto's maken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Ik zal mij even voorstellen! Mijn naam is Ruben en ik kom uit Almere. Volgende week haal ik mijn Polo 6R op en ga ik vanaf dat moment dieselen!

Ik kom van een Ford Focus af, dus qua grote heb ik iets ingeleverd, alleen met 120 km woon-werk verkeer per dag werd deze te duur!

Het gaat om een Polo Bluemotion Highline in het zilver. Met onder andere een RNS 310, Climate Controle en getinte ramen. Voor nu ben ik een beetje aan het kijken naar updates, ik denk dat ik het volgende wil gaan aanpassen:

- Orginele Xenon koplampen met Led DRL
- Mistlampen led
- Andere velgen
- Misschien Chiptunen, maar hier twijfel ik over!

Als ik de auto in mijn bezit heb zal ik wel even foto's maken!
Welkom en veel plezier hier ...
 
d8d682efb4972a895136c347283b2aa1.jpg


LED en xenon verlichting staat goed bij grijs/zilver. Heb dit sinds 3 dagen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Ik wil ook xenon op mijn polo 6r. Hebben jullie een link van welke ik moet hebben zonder storingen??

Ik wil 5000k h4.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Ik wil ook xenon op mijn polo 6r. Hebben jullie een link van welke ik moet hebben zonder storingen??

Ik wil 5000k h4.
Ik heb het via via gedaan. Diegene werkt in een automaterialen winkel. Alles zoveel mogelijk dezelfde warmte. Xenon is 8000K, persoonlijke voorkeur, led zijn wat blauwig/wit, wat dus aardig overeen komt. Ik las later iets met een bluemotion kabel, maar enige wat we hebben moeten doen, waren de draden omwisselen van de dagrijverlichting om daar het LED werkend in te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt!
Dit ziet er heel dik uit Dennis! Is het moeilijk om bij de mistlampen en dagrijverlichting te komen of valt het mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dankjewel! Nee helemaal niet! Je kunt met een haakje die plastic kapjes er af halen en dan zitten je lampenunits vast met 2 torks. Dan kun je deze er zo uithalen. Waar je rekening mee moet houden is, wij hebben de draden moeten doorknippen en omdraaien om het led van de dagrijverlichting werkend te krijgen. Gewoon weer netjes vastmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoezo moest je die omdraaien dan? In verband met de weerstanden of dat niet?

Is die xenon trouwens orgineel of zijn dit de halogeen koplampen zonder lens?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Had met weerstanden te maken inderdaad. Led deed niets toen we die er zo indrukte. Las ergens elders op het forum dat het of de zekering 56 was of de bekabeling omdraaien. Nou was het grappige, zekering 56 is bij mij een leeg slot :/ vaag. Maar na het omdraaien werkte het prima :) dit zijn gewoon xenon lampen met ballast, 8000k canbus. Heel af en toe krijg ik op mijn dashboard een lampje te zien dat ik de verlichting moet controleren, maar na het uit en aanzetten van de auto is deze weer weg. Komt echt zelden voor hoor! Binnenkort zet ik even via vcds de lamp diagnose uit voor deze verlichting. Weet dat het werkt en check elke 2 week vrijwel de belangrijkste dingen aan de auto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dacht ik al, lang leven led haha!

Ziet er wel heel vet uit, zit nog te twijfelen met de originele xenon units, kost wel weer een beetje haha!

Bedankt voor de tips in ieder geval!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Nou we hebben de Polo! Eerste indruk is goed, merk wel met rijden dat die laag in de toeren wat te kort komt. Maar goed dit is te overzien, de ritten naar mijn werk zijn een stuk zuiniger geworden. Hier de eerste foto's van mijn Polo.

13707687_10210410110677635_3343545456585296097_n.jpg
Nog even mijn oude auto in beeld. Erg veel plezier van gehad, maar met 120 km woon werk verkeer per dag werd die veel te duur.

Qua opties is de Polo goed gevuld:
IMG_0225.JPG-1.jpg

Voor nu nog geen spannende veranderingen. Ik ben aan het kijken naar een set OEM xenon koplampen, gewoon omdat ik ze heel mooi vind! Verder wil ik de grill vervangen en een andere set velgen eronder.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Haha! Ja het is helaas nooit minder... @crosspoloTSI. Km stand is 68500 km dus kan er nog vele jaartjes mee door!

Bedankt allen. Nou alweer de eerste update! Gister een Polo 6r R-Line gril gekocht en ik moet zeggen, een heeeel mooi resultaat[emoji16][emoji16]

b3a40d35c2f4118f0cbb56af3e818996.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!