Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Roy78 zei:Ik heb inmiddels contact gehad met Stefan van PucPolish.
In stoute gedachten ben ik aan het overwegen om mijn Exors hoogglans te laten verdichten.
Puc Polish is gevestigd in Lanaken (B) en heeft veel velgen van het Belgische forum Cleaned.be gedaan. Volgens mij de velgen van Dup ook als ik me niet vergis.
Hij vraagt € 660,- om de set hoogglans te laten verdichten en kleine stoeprandschade te herstellen. De set ben ik dan 1-2 weken kwijt. In de winterperiode zal dit 2-4 weken zijn. Als ik het laat doen zal dit ook in de winterperiode zijn.
Stefan vertelde me dat de set niet meer extra gevoelig is voor schade dan andere velgen, alleen zout is funest. De velgen mogen niet gepoetst worden als ze erg warm zijn (bijv. na een lange rit).
Ik ben nog aan het overwegen of ik het laat doen.
Daarbij heb ik een ander dilemma. Ik ben aan het overwegen om de remklauwen van een kleur te voorzien, maar ik weet niet welke kleur en of het mooi uitziet.
Hebben julle suggesties?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.