Voorstellen Ron_Polo - Polo AW 2.0 GTI

Spiegelglas is bij mij ook 2 keer kapot gegaan, 1 keer bij mijzelf en 1 keer bij een ander. De ene gaat er makkelijker uit als de ander.

Je kan ook je spiegelglas helemaal naar beneden kantelen. Als je dan met een lampje aan de bovenzijde van het glas je kap in schijnt dan zie je de 2 clips zitten waar de kap mee vast zit. Deze kan je dan voorzichtig met een platte schroevendraaier naar beneden drukken en de kap los trekken. Deze manier geeft minder kans op het slopen van iets.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
Dank je. Ik hoor graag van je of het wisselen en beetje te doen is???
Is te doen, zal wat foto's plaatsen. Alleen ik heb toch nieuw spiegelglas nodig. Het was buiten te koud, ik had beter een föhn vooraf kunnen gebruiken.

Hagus heeft ook spiegelglas met rij-assistent, 31 euro nu bij Winparts... maar dit lijkt mij niet origineel. Wie heeft er ervaringen mee?
 

Bijlagen

  • IMG_1790.jpeg
    IMG_1790.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 69
  • IMG_1796.jpeg
    IMG_1796.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 62
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Gisteravond een witte insert geplaatst achter het logo. Met dank aan Mazor Design.
Genieten dit soort stukjes te lezen, gelukkig meer echte autogekken. Wat een verhaal met zo’n nieuwe auto meteen op de sleepwagen,
Gelukkig allemaal goedgekomen.
Vind het bijna jammer dat ik een zwarte heb en niets met zwarte details hoef te doen. Op mijn rode en witte auto ook zwarte spiegelkapjes en dak en andere details laten wrappen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Ron_Polo
Het zijn twee mooie jaren geweest.................

Ik was niet echt op zoek naar een nieuwe auto, maar ja... diverse zoeksites als Autotrack enzovoorts zijn eerder regel dan uitzondering. De Polo beviel mij super goed, een rappe wagen, mooi gecustomized naar mijn eigen smaak, maar ik ben toch altijd gecharmeerd van een zwarte snelle Audi. Naast de TTS Roadster en S5 Sportback stond de Polo er dan naast. Ik vond dat niet altijd even kloppen.

Ik kwam ineens een 2021 Audi S3 Sportback tegen en het was voor mijn gevoel al direct raak! Er moest nog wel een klap geld bij, de inruilprijzen van een 2019 Polo GTI zijn niet echt om vrolijk van te worden. Enfin, de deal was gemaakt. Gevolg: ritje naar JD om de software weer origineel te maken (ook de DSG aanpassing). De dealer haalt mijn Milltek uitlaat (volledig traject) eraf en monteert de originele uitlaat weer en mijn OZ velgen worden er ook afgehaald, de Brescia velgen komen er weer op.

Zo gezegd zo gedaan, afgelopen vrijdag was het moment suprême daar. De Polo leeg achtergelaten, de voetstappen richting de ingang van de dealer waren vrij zwaar met wat blikken richting de Polo. Ik heb hem nog even bedankt voor de fijne kilometers :)

En toen stond de S3 daar. Prachtig stond hij te shinen in de showroom. Wat een bak. Zoveel luxer en qua snufjes helemaal compleet! B&O soundsystem, Lane-assist, Parkeerhulp, Head-up display, overal sensoren en camera's, Half leder interieur met alcantara en sportstoelen, Abt uitgevoerd dus met tuningsmodule (370pk en 450Nm), Abt uitlaatsysteem, Abt logo's, Abt verlichting etc... een compleet feest.

De auto had ik van tevoren nog niet eens gezien, ik heb hem telefonisch zo aangekocht, maar ik heb er geen spijt van. Behalve dat de maandelijkse kosten dan wel iets hoger worden zoals de verzekering en klasse 4 alarm ;)

De auto zal nog een 3cm verlaagd worden door Mark, een 20" BBS set komt eraan en ik ben al her en der aan het informeren naar een Milltek downpipe of een JM Tuning variant. De overige dempers moeten er ook onderuit, want het lijkt nu net een stofzuiger. Zodra de computer gekraakt kan worden, haal ik de Abt tuning eraf en ga ik naar JD voor een stage 2 tuning.
 

Bijlagen

  • 01edf0f2-9be4-42fe-8881-5efec05e2010.jpg
    01edf0f2-9be4-42fe-8881-5efec05e2010.jpg
    156.3 KB · Weergaven: 52
  • a0684eed-322d-4085-955f-3c13fcd39a99.jpg
    a0684eed-322d-4085-955f-3c13fcd39a99.jpg
    135.8 KB · Weergaven: 52
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
  • Leuk
Waarderingen: rs860, Singer en HoMi
Het zijn twee mooie jaren geweest.................

Ik was niet echt op zoek naar een nieuwe auto, maar ja... diverse zoeksites als Autotrack enzovoorts zijn eerder regel dan uitzondering. De Polo beviel mij super goed, een rappe wagen, mooi gecustomized naar mijn eigen smaak, maar ik ben toch altijd gecharmeerd van een zwarte snelle Audi. Naast de TTS Roadster en S5 Sportback stond de Polo er dan naast. Ik vond dat niet altijd even kloppen.

Ik kwam ineens een 2021 Audi S3 Sportback tegen en het was voor mijn gevoel al direct raak! Er moest nog wel een klap geld bij, de inruilprijzen van een 2019 Polo GTI zijn niet echt om vrolijk van te worden. Enfin, de deal was gemaakt. Gevolg: ritje naar JD om de software weer origineel te maken (ook de DSG aanpassing). De dealer haalt mijn Milltek uitlaat (volledig traject) eraf en monteert de originele uitlaat weer en mijn OZ velgen worden er ook afgehaald, de Brescia velgen komen er weer op.

Zo gezegd zo gedaan, afgelopen vrijdag was het moment suprême daar. De Polo leeg achtergelaten, de voetstappen richting de ingang van de dealer waren vrij zwaar met wat blikken richting de Polo. Ik heb hem nog even bedankt voor de fijne kilometers :)

En toen stond de S3 daar. Prachtig stond hij te shinen in de showroom. Wat een bak. Zoveel luxer en qua snufjes helemaal compleet! B&O soundsystem, Lane-assist, Parkeerhulp, Head-up display, overal sensoren en camera's, Half leder interieur met alcantara en sportstoelen, Abt uitgevoerd dus met tuningsmodule (370pk en 450Nm), Abt uitlaatsysteem, Abt logo's, Abt verlichting etc... een compleet feest.

De auto had ik van tevoren nog niet eens gezien, ik heb hem telefonisch zo aangekocht, maar ik heb er geen spijt van. Behalve dat de maandelijkse kosten dan wel iets hoger worden zoals de verzekering en klasse 4 alarm ;)

De auto zal nog een 3cm verlaagd worden door Mark, een 20" BBS set komt eraan en ik ben al her en der aan het informeren naar een Milltek downpipe of een JM Tuning variant. De overige dempers moeten er ook onderuit, want het lijkt nu net een stofzuiger. Zodra de computer gekraakt kan worden, haal ik de Abt tuning eraf en ga ik naar JD voor een stage 2 tuning.

Prachtige S3, heel veel rijplezier ermee !
 
Het zijn twee mooie jaren geweest.................

Ik was niet echt op zoek naar een nieuwe auto, maar ja... diverse zoeksites als Autotrack enzovoorts zijn eerder regel dan uitzondering. De Polo beviel mij super goed, een rappe wagen, mooi gecustomized naar mijn eigen smaak, maar ik ben toch altijd gecharmeerd van een zwarte snelle Audi. Naast de TTS Roadster en S5 Sportback stond de Polo er dan naast. Ik vond dat niet altijd even kloppen.

Ik kwam ineens een 2021 Audi S3 Sportback tegen en het was voor mijn gevoel al direct raak! Er moest nog wel een klap geld bij, de inruilprijzen van een 2019 Polo GTI zijn niet echt om vrolijk van te worden. Enfin, de deal was gemaakt. Gevolg: ritje naar JD om de software weer origineel te maken (ook de DSG aanpassing). De dealer haalt mijn Milltek uitlaat (volledig traject) eraf en monteert de originele uitlaat weer en mijn OZ velgen worden er ook afgehaald, de Brescia velgen komen er weer op.

Zo gezegd zo gedaan, afgelopen vrijdag was het moment suprême daar. De Polo leeg achtergelaten, de voetstappen richting de ingang van de dealer waren vrij zwaar met wat blikken richting de Polo. Ik heb hem nog even bedankt voor de fijne kilometers :)

En toen stond de S3 daar. Prachtig stond hij te shinen in de showroom. Wat een bak. Zoveel luxer en qua snufjes helemaal compleet! B&O soundsystem, Lane-assist, Parkeerhulp, Head-up display, overal sensoren en camera's, Half leder interieur met alcantara en sportstoelen, Abt uitgevoerd dus met tuningsmodule (370pk en 450Nm), Abt uitlaatsysteem, Abt logo's, Abt verlichting etc... een compleet feest.

De auto had ik van tevoren nog niet eens gezien, ik heb hem telefonisch zo aangekocht, maar ik heb er geen spijt van. Behalve dat de maandelijkse kosten dan wel iets hoger worden zoals de verzekering en klasse 4 alarm ;)

De auto zal nog een 3cm verlaagd worden door Mark, een 20" BBS set komt eraan en ik ben al her en der aan het informeren naar een Milltek downpipe of een JM Tuning variant. De overige dempers moeten er ook onderuit, want het lijkt nu net een stofzuiger. Zodra de computer gekraakt kan worden, haal ik de Abt tuning eraf en ga ik naar JD voor een stage 2 tuning.
Poeh wat een beest! Veel plezier ermee.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Als iemand nog interesse heeft in een set 19" OZ Leggera HLT velgen (satijn zwart) met 215/35 banden van Hankook laat het mij weten. Ze passen niet onder de S3 helaas.

Eveneens heb ik nog een volledig non-resonated Milltek uitlaat van de Polo die ook weg mag, dit is inclusief downpipe (OPF wordt daarmee verwijderd) en zwarte eindtips achter.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!