Voorstellen Ron_Polo - Polo AW 2.0 GTI

Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!
Fijn dat je er achter bent! Ik hoop dat je, ondanks de trubles, toch nog vele jaren kunt genieten van je mooie Polo!
 
haha dit vind ik altijd zulke mooie berichten! De koop ongedaan maken.... Dat ding is nieuw, fabrieksgarantie enzo. word echt wel geregeld hoor
Waarom zou het niet kunnen dan? Als jij een product ontvangt wat niet goed is en het zou niet naar behoren worden opgelost door de verkopende party. Nu is het in dit geval gelukkig wel goed opgelost maar wat als dat niet gebeurt. Houden we ons dan van de domme?? Want daar zijn sommige dealers erg goed in.
 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!

Heerlijk bericht Ron! Veel plezier en veilige km’s met deze zeer mooie Polo!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Waarom zou het niet kunnen dan? Als jij een product ontvangt wat niet goed is en het zou niet naar behoren worden opgelost door de verkopende party. Nu is het in dit geval gelukkig wel goed opgelost maar wat als dat niet gebeurt. Houden we ons dan van de domme?? Want daar zijn sommige dealers erg goed in.
Oh dat zeker niet, maar er word geroepen koop ongedaan maken bla bla bla, niemand weet nog wat er ook maar aan de hand is haha, en ja dat vind ik vermakelijk. doemdenken noem ik het ook wel eens, van te voor al scenario's bedenken die in 99% van de gevallen niet eens aan de orde komen. nieuwe auto natuurlijk lossen ze het op hij rijd net de showroom uit
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nou de auto is terug. Bleek niet de bobine en/of de bougie te zijn. Na wat zoekwerk is het euvel gevonden. Er zijn dus twee verstuivers per cilinder. Ze hebben alle verstuivers eruit gehaald en gecontroleerd. Eentje was de boosdoener! De auto rijdt nu eindelijk zoals hij zou moeten heel fijn... kan hij zaterdag alsnog verlaagd worden!
Wat fijn!

Welkom en veel plezier met je nieuwe auto!
Nu snel dit voorval vergeten en lekker genieten van je Polo GTI:cool::cool:
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
Waarom zou het niet kunnen dan? Als jij een product ontvangt wat niet goed is en het zou niet naar behoren worden opgelost door de verkopende party. Nu is het in dit geval gelukkig wel goed opgelost maar wat als dat niet gebeurt. Houden we ons dan van de domme?? Want daar zijn sommige dealers erg goed in.
Elke leverancier heeft de plicht het euvel binnen een redelijke termijn op te lossen. Daarom kun je in deze zaak de koop niet ongedaan maken. Als de leverancier verzuimd het op te lossen binnen een redelijke termijn (daartoe moet je overigens ook schriftelijk aanmanen), dan pas kun je een koop ongedaan maken. De kans is groot dat dit uiteindelijk op een gerechtelijk procedure uitloopt. En een redelijke termijn is helaas een grijs gebied. In deze zaak is het euvel keurig binnen een redelijke termijn opgelost. Maar ik snap de boosheid en teleurstelling wel, want na een GTI kopen wil je graag rijden . Hopelijk kunnen er nu veel betrouwbare kilometers gemaakt worden.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Als je een auto koopt van bijna 40k en de auto rijdt direct daarna niet goed, dan baal je flink... de feestvreugde is ineens met de noorderzon verdwenen. Ja dan baal je, een auto kopen als autoliefhebber daar zit een stukje emotie bij. Je wilt je bezit vertroetelen, showen maar vooral genieten. Gelukkig is het probleem verholpen... dus nu lekker mee rijden en moet zeggen; ik kom van een Up af, dit is toch wel echt een bizar fijne(re) auto. Je merkt dat je met een grotere auto rijdt en de opties die erop zitten maakt de beleving alleen maar groter.

Afgelopen zaterdag bij Mark geweest en daar een Pro-Kit onder gezet. Zoals hij er nu bij staat, zo had hij uit de fabriek moeten rollen. Prima plaatje nu.

Komende tijd nog even met VAGCOM wat opties aan en uit zetten en de Milltek catback (non res) bestellen met zwarte eindpijpjes. Even wat kilometers maken voordat hij naar Vagtechniek of JD gaat voor een chipkuur en in de lente wissel ik de Brescia set in voor een set 19" (mogelijk) OZ Leggera HLT.
 

Bijlagen

  • Schermfoto 2019-12-07 om 19.01.37.jpg
    Schermfoto 2019-12-07 om 19.01.37.jpg
    477.2 KB · Weergaven: 101
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Als je nog advies wil met betrekking tot spacers rondom, let me know bij mij lopen mn wielen voor en achter precies gelijk met m'n wielkasten

Heb je 10mm rondom? Ik weet niet of ik hier spacers op ga zetten. Uiteindelijk ga ik toch over op 19" en dan zie ik tegen die tijd wel of ik ze nog nodig heb. Heb je foto's van je setup? Ik ben wel benieuwd.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
full

full

full

full
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!