Voorstellen Ron_Polo - Polo AW 2.0 GTI


Check hier waar ik zeg 10mm en 13mm haha! 10 staat ook goed 13 precies goed en 15/16mm is te veel Stick Out Tongue
Ja vergeten dat je achter meer had dan voor! Van het weekend monteer ik ze dus ben benieuwd
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Vandaag mijn nieuwe wielen opgehaald.

Het zijn OZ Leggera 19" velgen met Michelin Pilot Sport banden in de maat 225/35-19. De velgen zijn in satijn zwart gecoat.

Aan de voorkant lopen ze iets aan, ik zie twee boutjes per wielkast wellicht is het een idee om deze te demonteren zodat de wielen net wat meer vrijheid hebben tijdens het rijden. Anders moet ik naar 215/35-19 banden, wat wel zuur is want de bandenboer neemt de 225 banden niet meer terug.

Enfin, het geheel staat wel erg mooi vind ik zelf.
 

Bijlagen

  • IMG_1740.jpeg
    IMG_1740.jpeg
    825.8 KB · Weergaven: 105
  • IMG_1741.jpeg
    IMG_1741.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 99
  • IMG_1742.jpeg
    IMG_1742.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 93
  • IMG_1743.jpeg
    IMG_1743.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 80
  • IMG_1744.jpeg
    IMG_1744.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 72
  • IMG_1745.jpeg
    IMG_1745.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 72
  • IMG_1746.jpeg
    IMG_1746.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 101
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Uhm... ik ben al een tijdje lid hoor en de auto is intussen al een jaartje oud, probleem is ook toen gefixt. Bleek om een kapotte verstuiver te gaan. Intussen is in dat jaar heel wat gebeurd en heb ik dit topic niet bijgehouden, maar veel in het topic "wat heb jij vandaag aan je auto gedaan" bezig geweest. De volgende zaken heb ik al aangepast/uitgevoerd aan deze auto:
  • Tuning stage 2 bij JD. 283,8 pk en 470 Nm
  • Volledig Milltek non resonated systeem met downpipe en sport-catalysator
  • VW Logo's ontchroomd
  • Eibach Pro-kit veren
  • Wat VAGCOM aanpassingen
  • VW Racingline Turbo Inlet en Muffler Delete
In het voorjaar ga ik mijn deuren verzwaren om de akoestiek te verbeteren daarna ga Ik er niks meer aan doen :)
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Dat is met downpipe en sportcat. Dat is interessant als je gaat voor optimaal vermogenswinst zoals @Ron_Polo . Ik was voor alleen de non resonated catback €1250 kwijt, incl montage (mij ging het puur om het geluid, de vermogenswinst van stage 1 vond ik mooi zat)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gisteren uit Duitsland een pakketje van DHL. Mijn bestelde zwarte spiegelkappen zijn binnen! Eens kijken of ik ze kan monteren zonder dat het spiegelglas er direct afbreekt ;)
 

Bijlagen

  • IMG_1785.jpeg
    IMG_1785.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 18
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en FRL_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!