Roest Polo 1.2 TDI 2010

Beste Leden,

Ik heb sinds een maandje of 2 een Volkswagen Polo uit 2010 gekocht. Nu valt het me op dat er de kleine krasjes etc redelijk snel gaan roesten. Is dit normaal voor een auto uit 2010? Mijn Volkswagen Bora had er minder last van...
Tevens is hij op het linker spatbord onder de lak lichtjes aan bobbelen. Ga me zo toch een beetje de kwaliteit van het spuitwerk afvragen:confused:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik heb daar ook last van, het randje aan de onderkant waar de handgreep van de achterklep zit. Daar heb ik een lichte roestplek. Heb dat een jaar geleden laten schuren en spuiten bij een kennis, maar is nu terug.

Binnenkort naar een erkende schade hersteller om dit opnieuw te laten spuiten. Hopelijk blijft het dan wel weg [emoji120]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: Julian Alferink
Nog nooit een 6R met roest meegemaakt.. is waarschijnlijk slecht herstel van schade geweest of vaak vochtig geweest (wonen bij een bos bv).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
Ik heb daar ook last van, het randje aan de onderkant waar de handgreep van de achterklep zit. Daar heb ik een lichte roestplek. Heb dat een jaar geleden laten schuren en spuiten bij een kennis, maar is nu terug.

Binnenkort naar een erkende schade hersteller om dit opnieuw te laten spuiten. Hopelijk blijft het dan wel weg [emoji120]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kun je hiervan een foto maken alsjeblieft
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Voor roestplekjes die van binnenuit zijn ontstaan heb je toch garantie vanuit VW?
Als ik het goed herinner dacht ik 10 jaar.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Kun je hiervan een foto maken alsjeblieft

Bij de bovenste pijl zie je dat de roest terug begint te komen op het randje.

Bij de onderste pijl zie dat de lak een beetje begint te bubbelen.

[emoji24]

8d3985c96d8043d9543b9474f4c093f9.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Ik zie het ja.
Jammer Dat het al hersteld is door een andere partij.
And had je Mischien wel kunnen verhalen bij dealer!
Ik heb net bij me zelf gekeken..... gelukkig nog nix.
Laat t ff mooi maken of zoek een andere achterklep. Mischien de goedkoopste oplossing.
Bm achterkleppen zijn niet zo duur.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik zie het ja.
Jammer Dat het al hersteld is door een andere partij.
And had je Mischien wel kunnen verhalen bij dealer!
Ik heb net bij me zelf gekeken..... gelukkig nog nix.
Laat t ff mooi maken of zoek een andere achterklep. Mischien de goedkoopste oplossing.
Bm achterkleppen zijn niet zo duur.

Zat gister idd al op marktplaats te kijken naar een andere achterklep. Binnenkort ook eff langs een erkende schade herstel bedrijf om een offerte op te vragen.

Maar is het zo dat als je een roestplek hebt, dat het altijd weer terug terugkomt? Ook al laat je alles wegschuren en overspuiten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Zat gister idd al op marktplaats te kijken naar een andere achterklep. Binnenkort ook eff langs een erkende schade herstel bedrijf om een offerte op te vragen.

Maar is het zo dat als je een roestplek hebt, dat het altijd weer terug terugkomt? Ook al laat je alles wegschuren en overspuiten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar mijn weten als roest in het metaal zit. Krijg je t er moeilijk uit.
Zie wel eens van die schade auto's die ze opknappen op yt.
Maar roestige delen worden altijd vervangen.
Mischien andere mensen andere mening??
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Maar mijn weten als roest in het metaal zit. Krijg je t er moeilijk uit.
Zie wel eens van die schade auto's die ze opknappen op yt.
Maar roestige delen worden altijd vervangen.
Mischien andere mensen andere mening??

[emoji848]
Misschien dan toch maar een andere achterklep op de kop tikken. Elke jaar dat roestplekje laten spuiten wordt dan een dure grap.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!