RNS 310 of 315??

Ok, dan klopt het ;)

Voor de zekerheid ook gecheckt bij de dealer..
Ik heb mijn Polo zonder telefoonvoorbereiding besteld en met multifunctioneelstuurwiel, inbouw RNS 315 achteraf. Volgens de dealer gaat alles werken; carkit incl. stuurbediening, telefoonboek in dashboard etc etc.
Bijkomend voordeel van inbouw achteraf is dat er geen vin op je dak komt, gps wordt in het dashboard 'verstopt'.
 
enveekaa zei:
Ok, dan klopt het ;)

Voor de zekerheid ook gecheckt bij de dealer..
Ik heb mijn Polo zonder telefoonvoorbereiding besteld en met multifunctioneelstuurwiel, inbouw RNS 315 achteraf. Volgens de dealer gaat alles werken; carkit incl. stuurbediening, telefoonboek in dashboard etc etc.
Bijkomend voordeel van inbouw achteraf is dat er geen vin op je dak komt, gps wordt in het dashboard 'verstopt'.

Hou me op de hoogte! Ik heb nu alleen de audio via het mf stuur werkend op de rns315. Telefoon kan ik alleen bedienen via het rns scherm
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!