RNS 310 of 315??

Weet iemand waar ik het verschil aan kan herkennen?

Ik heb namelijk gelezen dat bij een RNS 315 je kan bellen met bleutooth over de radio en bij de 310 niet.

Nu heb ik een Cross Polo uit april 2011 en me vader ook en ik kan wel over me radio bellen en hij niet hij kan dan alleen met een touchadapter bellen. (wat overgens erg klote werkt ding gaat vanzelf bellen als jeje contact aanzet)

Maar ik kon meteen met bleutooth connecten naar VW Phone en me pa alleen als de adapter erin zit.

Weet iemand wat?
 
Ja ik had ook alleen benelux erbij zitten in 2D en 3D.
En op me SD kaart heb ik nu europa erbij gezet met losse cd's
In het boekje stond namelijk dat je met 315 kon bellen en 310 niet.

Maar de menu's die ik zie komen totaal niet overeen met het boekje dus snap er niks van.
 
Je hebt dus benelux standdaard gehad, maar kan wel in 2d navigeren?
Had mijn dealer laatst gevraagd hoe het nou zat, hij heef dat voorgelegd aan pon, en die zeggen dus dat de 310 gemaakt voor de Ned. Markt alleen 3D kan.
Versies met allebei zouden volgens pon ergens anders vandaan moeten komen, misschien dat daarom ook de menu's anders zijn.

Ik begrijp er ook niks meer van hoe dat nou zit en volgens mij pon ook niet. De 315 heeft inmiddels een leverdatum maart 2012!!!
 
Ik heb zowel 2D als 3D en is volgens PON en de dealer een 310.
Maar met een 310 kan je niet bellen zit geen bleutooth ingebouwd.

Maar ik kan dus wel bellen met me radio erg vaag blijft het.

Ook de boekjes die ik erbij heb komen iet overeen met wat ik op me scherm zie met de setup instellingen enzz

Ow en de 315 hebben ze bij de dealer hier wel gewoon in de nieuwe modellen al zitten maar ziet hetzelfde eruit.
 
Volgens mij weten ze het bij vw zelf ook niet.
Wat ik me voor kan stellen is dat de fabriek waar die dingen vandaan komen de vraag niet aan kan en zij niet voldoende onderdelen kunnen krijgen. En zodoende die navigatie maar maken met dat wat ze links en rechts kunnen krijgen, zo ging dat ook vaak met populaire pc en laptops.
 
Ik heb mijn Polo BM 23 juni besteld en hij is in week 34 geproduceerd (vorige week), naar verluid wordt hij in week 38/39 geleverd.

Ik heb de RNS315 achteraf genomen, omdat de dealer aangaf dat deze nog niet fabriek af is te bestellen.

Ik begreep dat de RNS315 niet meer te leveren is? en dan er geen bluetooth functionaliteit meer op zit??
Weten jullie hier meer over? Ik heb mijn dealer al een mail gestuurd, want kom deze informatie op verschillende fora's tegen!

Alvast bedankt :)
 
Indd leverings problemen voor de 315 vroegst maart 2012, pon heeft er meer dan 1000 in backorder.
Dealer zoekt naar oplossing Pioneer wordt genoemd, maar die heeft klein scherm. mijn dealer heeft zenec als alternatief.
Zou vandaag worden ingebouwd ipv de 310 maar dealer had nog niet eerder met zenec gewerkt en kreeg het niet goed werkend. Morgen komen ze daar van zenec voor stukje ondersteuning.
 
Breggus91 zei:
Ik begreep dat de RNS315 niet meer te leveren is? en dan er geen bluetooth functionaliteit meer op zit??
Weten jullie hier meer over? Ik heb mijn dealer al een mail gestuurd, want kom deze informatie op verschillende fora's tegen!

Alvast bedankt :)
Klopt, ik las het hier ook!

http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 79&t=16575



Wordt de 310 eigenlijk af-fabriek al voorzien van een SD-kaartje?
 
Zijn er wel of geen 310's met bel mogelijkheid? Ik mailde van morgen een verkoper op Marktplaats en hij vertelde me dat er op de rns vanaf modeljaar 2011 standaard wél de mogelijkheid tot bellen is?!

Dan zoubje voldoende hebben aan een premium telefoonmodule onder de stoel en bellen en contactlijst op je rns worden weergegeven.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!