RNS 310 of 315??

Ah ok. Kijk dat is alweer iets. Dat is dan sowieso wat ik wil de info via het display. Begint langzamerhand een beetje duidelijk te worden. Dan is het verhaal dus verder bij een 310 een module en een pairing adapter en bij een 315 alleen een module???

Of zit ik er weer naast.

Bedankt zover Flashred!
 
ik heb een 310 en heb geen pairing adapter.

Blijft nog steeds een vreemd verhaald me vader heeft zelfde auto en heeft wel problemen met pairing adapter (touch) werkt het ook voor geen meter ;)

Dealer zelf staat voor een raadsel dat het bij mij wel werkt.
 
FlashredBM zei:
Jawel, 3.
- tot week 22 van 2010
- week 22 t/m week 44 2010 (+ o.a. 2D kaartweergave en aanduiding max. snelheid)
- vanaf week 45 2010 (+ telefoonbediening via scherm)

Dit zou misschien zo moeten zijn, maar de praktijk is anders. Juli 2011 zonder 2d, net als een heleboel met mij.
Er zijn veel verschillende versies van de 310 in omloop en daar is nauwelijks een touw aan vast te knopen..
 
Ik heb toch maar voor de rns315 gekozen. Mijn Iphone pairen is al gelijk goed gegaan en mijn contacten en zelfs de belhistorie van vóór dat ik de rns had verschijnen op het display!

Nu nog wel een telefoon module om de stuurbediening te kunnen gebruiken en een microfoon aansluiten. Wat doet de module nog meer??
 
jayray zei:
FlashredBM zei:
Jawel, 3.
- tot week 22 van 2010
- week 22 t/m week 44 2010 (+ o.a. 2D kaartweergave en aanduiding max. snelheid)
- vanaf week 45 2010 (+ telefoonbediening via scherm)

Dit zou misschien zo moeten zijn, maar de praktijk is anders. Juli 2011 zonder 2d, net als een heleboel met mij.
Er zijn veel verschillende versies van de 310 in omloop en daar is nauwelijks een touw aan vast te knopen..

Dit zijn de officiële releasegegevens van VW en gebaseerd op productieweken. En bedoel je met juli 2011 de aflevermaand of bouwmaand?
 
polofreak zei:
Mennog zei:
Roel83 zei:
Ik heb ook een 315. Bellen werkt perfect zonder adapters!

Ik heb een 310 waar het ook perfect werkt zonder adapters

Hoe werkt de spraak dan? Microfoon ingebouwd fabriekaf of??
En je stuurbediening??
En sms?

Stuurbediening heb ik wel
maar geen pairing adapters of iets dergelijks.
SMS doen ik via me telefoon niet via rns310
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!