RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Voor de mensen die niet kunne wachten hierbij dan me filmpje.... ;)

[video=youtube;aBSs8BmWUBE]http://www.youtube.com/watch?v=aBSs8BmWUBE&feature=share&list=ULaBSs8BmWUBE[/video]
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Nice, heb er ook over nagedacht om het te doen, maar gezien het nog wel eens voorkomt dat de knopjes in de broekzak worden ingedrukt leek het me niet zo'n goed idee, net als wanneer je de auto wel eens met de achterkant heel dicht bij een muur zou parkeren: niet op het knopje drukken ;)
 
Nice, heb er ook over nagedacht om het te doen, maar gezien het nog wel eens voorkomt dat de knopjes in de broekzak worden ingedrukt leek het me niet zo'n goed idee, net als wanneer je de auto wel eens met de achterkant heel dicht bij een muur zou parkeren: niet op het knopje drukken ;)

Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad, bij de sleutel uit het contact halen doet de bediening het nog niet.
En ik heb niet zo'n grote bos sleutels nodig dus weinig kans dat het gebeurd in me broekzak :) let natuurlijk wel op als ik ergens dichtbij parkeer ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
My things to do list:

- Koplamp voorzien van:
Xenon 6000K
Led stadslicht 6000K
Led Knipperlicht Oranje

- Winterset klaar maken (stalen velgen)
- Voetverlichting (Kabelset info opgevraagd)

Voorjaar:
- 17inch velgen set...

Wat aanpassingen dmv vag-com:

- Comfort knipperlicht
- Inschakelen hoor bij lock/unlock
- Inschakelen anti-carjack
- ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Zo na goed te zijn geholpen bij Vag-techniek in Neunen, zijn de volgende opties ingeschakeld.

- Comfort knipperlicht 4x
- Inschakelen alarm piep bij lock
- Inschakelen anti-carjack 15 km/u
- Verwarming buitenspiegels inschakelen als de achterruitverwarming aangezet wordt.
- Bochtverlichting met stuurhoek
- Bochtverlichting met knipperlicht

Wintermattenset besteld :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Zo na lang te zijn weggeweest ben ik erweer!

Bochtverlichting LED werkt nog steeds super!
Wintermattenset verwisseld met zomermatten
Winterbanden set gemonteerd

Things to do list:

-Leds (stadslicht monteren)
-Xenon verlichting Bestellen + inbouwen(Word zomer 2013)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Hopelijk blijft jouw bochtenverlichting wel werken na het programmeren met VCDS, de mijne ging niet meer aan na het uitschakelen van de foutmelding voor Xenon. Moet er nog even induiken, maar de lampen zelf zijn wel in orde.

Je had toch ook xenon van xenonlamp gekocht of niet?
Ik ben wel aan het zoeken waar ik de lampen ga aanschaffen... ook ivm foutmeldingen geen zin om weer vcds te pakken om deze eruit te halen door het uit te zetten
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!