Review: Yatour USB SD MP3 interface

Ja, dat is dusdanig lang dat het irritant wordt :)
Ik gebruik alleen bluetooth om te streamen. Kan via de radio in spotify ook switchen, dat duurt hooguit 2 seconden.

Zal het dit weekend eens proberen met een usb om te kijken hoelang dat duurt.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Heel vreemd dit. Vandaag een andere 8gb stick gevonden. Deze in het kastje gestopt, en ja hoor hij doet het..

Ik snap niet waarom die andere 2 sticks niet herkend worden. Ze zijn zo goed als nieuw. Allebei 8gb.

Het lange wachten is nu ook weg. Het duurt nu een paar seconde als je naar een ander nummer gaat.
 
Heel vreemd dit. Vandaag een andere 8gb stick gevonden. Deze in het kastje gestopt, en ja hoor hij doet het..

Ik snap niet waarom die andere 2 sticks niet herkend worden. Ze zijn zo goed als nieuw. Allebei 8gb.

Het lange wachten is nu ook weg. Het duurt nu een paar seconde als je naar een ander nummer gaat.

Sommige sticks zijn veel trager dan andere. Dit kan je testen op een computer. Heb zelf een aantal van Kingston die niet vooruit te branden zijn.

Waren de folders met MP3's die je erop hebt staan exact dezelfde ? Soms willen te grote bestanden ook de boel vertragen.
 
Hallo,

Ik wil ook de Yatour USB/SD/MP3 interface aanschaffen alleen heb ik nog een aantal vragen.

Past de 12 pins altijd op de RCD310 of zijn hier nog verschillende varianten in?
Moet je nog iets met VAGcom inlezen of werkt het gewoon plug en play?
Op welk kanaal speelt dit apparaatje af? Ik heb nu alleen Radio en CD (of komt er een nieuwe functie bij door het aansluiten van dit apparaatje?)
En komt het traag wisselen van nummer alleen voor bij grote USB sticks en bestanden of hebben meer mensen hier nog last van?

Alvast bedankt.

Svennuh
 
Is plug en play voor de rcd310. Maar eerlijk gezegd zou ik eerder een mdi erop installeren ipv de yatour. Iets duurder maar echt wel beter. Ik heb toen net mijn 6r had met rcd310 de yatour interface van in mijn 9n3 erop geinstalleerd maar na een week meteen mdi retrofit kit besteld. Met de mdi set heb je meteen ook alle nr's op je scherm en is alles mooi ingewerkt zoals het af fabriek zou zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!