Review: Yatour USB SD MP3 interface

Laatst bewerkt door een moderator:
USB Adapter MP3 CD Wechsler Renault VDO Daytona | eBay
Heb nu deze Yatour USB interface gekocht, het is wel een Renault aansluiting anders past deze niet op mijn VDO Dayton navigatiesysteem. Lijkt erop dat dit een nieuwe versie is, deze gaat tot 32GB.

Deze verkoper heeft ook een soortgelijk apparaat voor de Polo:
DMC USB SD Adapter MP3 VW Delta RCD-310 RCD-510 RNS-300 | eBay
Die gaat helaas ook maar tot 8GB.


Maakt niet uit dat die maar tot 8gb gaat. Je kan max 6 mapjes maken en in elk mapje kan je max 99 songs kwijt. Dus in totaal heb je 594 songs, met 8gb heb je daar al genoeg aan éh. :smile:

Of is er een manier om toch nog meer af te kunnen spelen? Met mijn RCD200 is dat het max.
 
Kan je de cdspeler nog gebruiken als je dit ding gebruikt?

De kabel is voorzien van een doorlus en een schakelaar, moet je deze alleen wel wegwerken zodat deze nog makkelijk bereikbaar is:
- Ihr bereits vorhandener CD-Wechsler kann weiter genutzt werden,
Kabel mit integriertem Umschalter und Anschlusskabel werden mitgeliefert
 
Heb zojuist een Yatour Interface ingebouwd. Zit alleen met het probleem dat hij geen muziek afspeelt via USB en AUX.

[video=youtube;V4j6-nJx4Bc]http://www.youtube.com/watch?v=V4j6-nJx4Bc&feature[/video]

USB meerdere malen geformatteerd naar FAT32. 6 mappen gemaakt : CD01, CD02, CD03, CD04, CD05, CD06 en in elke map een paar liedjes geplakt.


Iemand die weet waar het aan kan liggen?
 
Hmm dat kan het niet zijn. Ik heb dat probleem ook eens gehad maar kan mij niet meteen herinneren wat het probleem was. Goeie massa punt gebruikt? Al eventueel de interface gereset?

Heb de Groundwire van de interface goed vastgezet op de schroefdraad achterop de radio.

Hoe kan ik hem resetten? Heb wel paar keer de stekker losgehaald en er weer in gestopt.
 
Na een beetje gepruts kwam er eindelijk muziek uit de speakers :). Interface reageert zeer traag als je naar de volgende nummer gaat en na 1 minuut had ik weer hetzelfde probleem..

Denk ook dat er wat mis is met de interface. Morgen neem ik contact op met de verkoper en vraag hem om een nieuwe.

Bedankt voor het meedenken allemaal :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!