Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was het maar waar. (55kW. / 75PK.)Dit is zo makkelijk om zelf te doen. En trouwens, schijfremmen achter? Heb je de 101pk versie?
Had het eve nagevraagd maar al is het meer dan 50% roest dan is het afkeur en zo te zien bij jou schijven is het nog niet zo dus je zou er eventueel mee door kunnen rijden.
Dank jullie wel.De binnenkant kan ik niet beoordelen, maar dit is APK-technisch gewoon in orde. De remschijf moet over de gehele omtrek meer dan 50% verroest zijn, is er op één of meerdere plekken minder dan 50% verroest dan is het goedkeur!
Was het maar waar. (55kW. / 75PK.)
Thomas, ik heb de mijne in Gronau gekocht bij de VW dealer "Autohaus Vortkamp".
Scheelt heel veel met Nederland.
Als je gaat dan wel even mijn naam doorgeven, dan krijg ik de volgende keer een beetje korting.![]()
Bij mij ook, alleen achter.
F*ck, zo te zien ben ik dan toch afgezet.
Ik was € 115,31 kwijt incl. 19% BTW.
Nah ja, weer wat geleerd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.