19%? Waar winkel jij dan? Scheelt toch elke keer 2% met wat ik haal!
ik heb de mijne in Gronau gekocht bij de VW dealer "Autohaus Vortkamp".
Scheelt heel veel met Nederland.

Volkswagen
'03 Polo 9N
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de mijne in Gronau gekocht bij de VW dealer "Autohaus Vortkamp".
Scheelt heel veel met Nederland.
Voor mijn voorkant, remschijven en blokken, van Bosch was ik ongeveer 85 euro kwijt dacht ik. Dit was tevens inkoop prijs van me vader..
Ik heb nu hier liggen:
- Remschijf: 1J0 615 601 N
- Remblokken (met stekkertje): JZW-698-451-F
Wat was je daar kwijt als ik vragen mag?
Hier heb je achterschijven van Bosch voor 32 euro Set van 2 remschijven BOSCH - 0 986 478 868 voor uw auto tegen de beste prijs - Remmen - Schijfremmen - Remschijf achter - Set van 2 remschijven - 0 986 478 868
en de blokken, ook van Bosch voor 22 euro Remblokkenset, schijfrem BOSCH - 0 986 424 813 voor uw auto tegen de beste prijs - Remmen - Schijfremmen - Remblokset achter - Remblokkenset, schijfrem - 0 986 424 813
F*ck, zo te zien ben ik dan toch afgezet.
Ik was € 115,31 kwijt incl. 19% BTW.
Nah ja, weer wat geleerd.
Kan je dat toelichten Ruittie?
Dank je Johan, ik zal hem dit eens voorleggen en vragen of hij dit gedaan heeft.
Ik snap het niet meer.
Ik vroeg of je het toe kon lichten.
Dat heeft Johan nu gedaan.
Met 'hij' bedoel ik de vriend die dit heeft gemonteerd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.