Rechter achterdeur blijft op slot

Ik heb een probleempje met de rechter achterdeur van mijn Polo 9n3.
Afgelopen tijd ging deze niet altijd open of op slot met de centrale deurvergrendeling. Echter blijft de deur nu sinds drie weken in het slot hangen en krijg ik de deur met geen mogelijkheid meer open (ook niet van binnenuit). Het pinnetje in de deur blijft ook naar beneden zitten.
Als ik de deur van binnenuit probeer open te maken komt het pinnetje wel mee omhoog, maar wanneer ik de deurhendel loslaat gaat deze meteen weer naar beneden.

Het probleem is nu dat ik het deurpaneel dus ook niet kan verwijderen om te kijken wat er aan de hand is, omdat de deur niet meer open gaat. Ik heb de dealer al gebeld met de vraag of zij dit kunnen verhelpen maar hij kon me niet vertellen wat dit in totaal gaat kosten, vandaar dat ik eerst zelf naar een oplossing wil zoeken. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen :).

Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Of tips om de deur toch open te kunnen krijgen om te kunnen kijken waar het probleem zit.

Alvast bedankt!
 
Ik weet niet zoveel van een 9N3 deur. Een 6R deurpaneel kun je met wat creativiteit wel helemaal loshalen met een dichte deur.

Ik zal eens kijken of ik met wat creativiteit het paneel los kan krijgen. Dankje!


Gaat de pin meteen weer omlaag door de motor van de CV?
In dat geval zou je de auto eerst ff spanningsloos kunnen maken.

Zodra ik de deurhendel loslaat gaat de pin ook weer naar beneden. Hierbij hoor ik geen geluid van de centrale deurvergrendeling. Overigens hoor ik wel geluid als ik de auto met de afstandsbediening open of dichtmaak.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!