Rcd330 of rcd660

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een autoradio met CarPlay functie waarmee ik mijn navigatie (Waze) kan gebruiken en via bluetooth muziek kan luisteren.

nu heb ik al veel gelezen over rcd330 en rcd660 maar kan niet zo goed het verschil zien.

weer iemand dat en klopt het dat deze alleen Engelstalig zijn?

groeten,
Rob
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
Oké dat is apart zeg!
Ik kan de 330 gewoon zelf via AliExpress kopen toch? Er staan er alleen zoveel op dat ik niet weet welke ik moet kiezen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
Zij verklaren hier wat het verschil is tussen beide:

Zij vertellen onder andere dat de 330 een andere interface heeft, geen rds en geen aux in maar dat klopt niet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
Zij verklaren hier wat het verschil is tussen beide:

Zij vertellen onder andere dat de 330 een andere interface heeft, geen rds en geen aux in maar dat klopt niet?
Wij van WC eend adviseren WC eend!;):mrgreen:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ze laten het overkomen bij Autopar dat een 330 en een 660 compleet andere radio's zijn.
Een orignele Continental RNS510 draait overigens op een afgeleide van de UNIX kernel. Dat lijkt ergens wel op de Linux kernel van een android apparaat. Als het op Windows CE draait kun je er vanuit gaan dat het sowieso een imitatie apparaat is.
 
Welke telefoons wil je erop aansluiten?
Enkel iphone of ook android? Wil je je de firmware kunnen uitbreiden? Wil je aux?
Beetje afhankelijk wat je eisen zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Misschien niet handig om hier op verder te posten, maar vind het ook zonde om een nieuwe thread te starten. excuus dus voor TS.

Ik zou ook wel zo’n RCD 330 willen. er zit nu zo’n RNS 315 in maar zonder Bluetooth, en de navigatie doet het ook niet.
dus kan er net niks mee zo. Waar adviseren jullie om 1 te kopen? Ik las iets om @dov te vragen, maar heb daar de credits nog niet voor helaas. Alternatieven worden gewaardeerd!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Misschien niet handig om hier op verder te posten, maar vind het ook zonde om een nieuwe thread te starten. excuus dus voor TS.

Ik zou ook wel zo’n RCD 330 willen. er zit nu zo’n RNS 315 in maar zonder Bluetooth, en de navigatie doet het ook niet.
dus kan er net niks mee zo. Waar adviseren jullie om 1 te kopen? Ik las iets om @dov te vragen, maar heb daar de credits nog niet voor helaas. Alternatieven worden gewaardeerd!
Zoals je zelf al zegt, @dov is de man!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Goedemiddag ik ben nieuw hier, onlangs een polo 6r gekocht van 2010 voor het vrouwtje.
Nu wil ik eigenlijk ook een andere radio plaatsen en kwam via google op dit forum terecht.
Is er hier iemand die rcd330 toevallig nog te koop heeft? Of is er inmiddels iets anders op de markt wat in verhouding staat met de rcd330?

Hoop op een reactie.

Leon
 
Volkewagen  Polo 6R  1.4i 16V 
Goedemiddag ik ben nieuw hier, onlangs een polo 6r gekocht van 2010 voor het vrouwtje.
Nu wil ik eigenlijk ook een andere radio plaatsen en kwam via google op dit forum terecht.
Is er hier iemand die rcd330 toevallig nog te koop heeft? Of is er inmiddels iets anders op de markt wat in verhouding staat met de rcd330?

Hoop op een reactie.

Leon
@dov
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Oké dat is apart zeg!
Ik kan de 330 gewoon zelf via AliExpress kopen toch? Er staan er alleen zoveel op dat ik niet weet welke ik moet kiezen.

Ik zie op AliExpress de RCD 360 en de RCD 330, maar deze lijken identiek aan elkaar. Iemand enig idee wat het verschil is tussen deze twee? Ik heb persoonlijk al sinds Oktober 2020 een RCD 360 in mijn auto van AliExpress waar ik zelf nog altijd ontzettend tevreden over ben. Deze kwam toen der tijd wel met de verkeerde FAKRA-kabel (radio-kabel) maar de juiste was eenvoudig te bestellen via Amazon.

En ik zie mensen deze radio's modificeren met wireless carplay, mensen voegen een USB aansluiting toe aan de achterkant van deze radio waar ze vervolgens een wireless dongle in drukken. Geen idee hoe het moet, maar wel leuk om te weten dat dit mogelijk is Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!