RCD 210 opties

@vbtb die rcd360 kan ik niet vinden op marktplaats, kan je me een linkje sturen? Ik krijg welgeteld 0 resultaten, met heel NL in range.

Hoi mao,

Deze kwam ik onlangs tegen. Er staat inderdaad geen RNS360 in de titel, maar volgens mij komt dit systeem overeen met een RNS360:
Polo 6 R Radio Cd Usb Sd Aux Bluetooth Carkit Streamen Jetta
http://link.marktplaats.nl/m1142118...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Ik ben zelf voor een RNS510 replica gegaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
Hey @mao

Met een rcd210 kan je denk ik idd niet veel. Ikzelf zou dan ofwel de rcd310 of een rns310 kiezen om in te bouwen. De rns310 heeft een aux-aansluiting in de radio zelf.

Wat je ook zou kunnen doen is een mdi inbouwen in je handschoenkastje. Deze werkt zowel op de rcd310 als de rns310. Een mdi is een soort van universele aansluiting van vag waarbij je met behulp van adapterkabeltjes vanalles kunt aansluiten. Ikzelf heb het usb adapterkabeltje. Daar steek je dus usb-stick op in en kan je perfect hier naar luisteren. Titels, albums, folders etc worden allemaal mooi weergeven op je schermpje. Bestaan ook adapterkabeltjes naar 30-pin voor ipod, lightning voor iphone, aux, micro-usb, mini-usb en zelfs bluetooth. Waar ik mijn mdi-module besteld heb kost deze momenteel nog 150 euro's ;)
Ik heb een bluetooth apparaatje in de MDI aansluiting zitten van mn RCD310(?). Prima te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!