Ik heb sinds januari 2019 een nieuwe polo. Na 20000 km begon de auto hard te ratelen. Na het intrappen van de koppeling ging dat geluid weg. Heb m teruggebracht en ze hebben toen een nieuwe koppelingsplaat erin gedaan. Na ongeveer twee weken hebben ze er weer een Nieuwe koppelingsplaat erin gedaan. Ik was net thuis en begon de auto weer te ratelen. Ben direct teruggereden naar de dealer. Ze zijn met vier man komen luisteren. Nu hebben ze mij een soortgelijke auto gegeven om het geluid te vergelijken. Exact hetzelfde geluid wat niet normaal is, bij het intrappen van de koppeling gaat het geluid weg. Zij zeggen dat het normaal is, maar heb meerdere andere monteurs naar laten luisteren en die bevestigen allemaal dat het niet klopt. Zij hebben voorgesteld om de bak van hun leenauto over te zetten op die van mij maar die auto heeft excact hetzelfde orobleem
Als die van mij. Is er iemand die soortgelijke probleem heeft met zijn schakelbak. Het gaat om een polo 1.6 TDI schakel uit 2019
Als die van mij. Is er iemand die soortgelijke probleem heeft met zijn schakelbak. Het gaat om een polo 1.6 TDI schakel uit 2019
Volkswagen
Polo 2g