Raoul :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Afgelopen donderdagavond heeft helaas iemand tegen mijn auto gereden. Stond zelf stil voor het stoplicht en werd opeens door een andere bestuurder met aardige snelheid aangereden waardoor de polo de nodige schade heeft opgelopen en nadat alle formulieren waren ingevuld ik op veilige manier naar huis gereden ben en contact heb genomen met de verzekering werd advies gegeven auto te laten afslepen en de rest de volgende dag te gaan regelen.

Auto vandaag naar schade hersteller gegaan en heb momenteel een Fiat Panda als leen auto gekregen. Nu afwachten hoeveel schade word getaxeerd en hoelang de reparatie gaat duren.

11737820_625537920882791_3183124375912777150_n.jpg
 

Ik hoop het niet, Maar verwacht zelf zoals ik kan inschatten dat schade rond de +/- 4000 euro schade is. Ik hoop in de loop van volgende week meer te kunnen horen van de schade hersteller.


Zelf niets aan overgehouden?
Heb jaren geleden ongeveer hetzelfde gehad in een golf 2, maar toen toch een paar dagen plat moeten liggen.

In eerste instantie niks maar op dit moment toch enige last van de rechtse bovenarm en de nek op dit moment, wacht een paar daagjes af en anders ga ik naar de dokter toe.
 
Afgelopen donderdagavond heeft helaas iemand tegen mijn auto gereden. Stond zelf stil voor het stoplicht en werd opeens door een andere bestuurder met aardige snelheid aangereden waardoor de polo de nodige schade heeft opgelopen en nadat alle formulieren waren ingevuld ik op veilige manier naar huis gereden ben en contact heb genomen met de verzekering werd advies gegeven auto te laten afslepen en de rest de volgende dag te gaan regelen.

Auto vandaag naar schade hersteller gegaan en heb momenteel een Fiat Panda als leen auto gekregen. Nu afwachten hoeveel schade word getaxeerd en hoelang de reparatie gaat duren.

11737820_625537920882791_3183124375912777150_n.jpg
Ik zal toch zeker weten effe aankijken hoe het gaat met je nek. Meestal is het paar dagen later of zelfs weken na pijn. Hoop het beste voor je gozer!
 
Mag ik jou aanraden om ook naar dokter te gaan?
Toen ik kettingbotsing had gehad raadde t ambulance personeel mij dit aan.

Stel, je doet het niet. En over een week heb je zo last van nek dat je fysio nodig hebt. Kan je zelf alles betalen.

Als je naar dokter gaat, en je kunt aantonen dat van ongeluk komt. Wat logisch is. Ben je verzekerd daarvoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Mag ik jou aanraden om ook naar dokter te gaan?
Toen ik kettingbotsing had gehad raadde t ambulance personeel mij dit aan.

Stel, je doet het niet. En over een week heb je zo last van nek dat je fysio nodig hebt. Kan je zelf alles betalen.

Als je naar dokter gaat, en je kunt aantonen dat van ongeluk komt. Wat logisch is. Ben je verzekerd daarvoor.


Ben afgelopen zondag toch langs de huisartsen post gegaan omdat ik last bleef houden van de nek, hebben mij op dit moment tabletten voor geschreven die de ontsteking zouden remmen en de pijn zouden verlichten. Nu afwachten als het een en ander gaat werken en anders opnieuw een afspraak maken gaan.

In ieder geval bedankt voor de tip
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!