Raoul :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Vandaag enkele nieuwe foto's gemaakt.

raoul-albums-raoul-polo-6r-picture1227-rhm-3514.jpg


raoul-albums-raoul-polo-6r-picture1230-rhm-3479.jpg


raoul-albums-raoul-polo-6r-picture1229-rhm-3475.jpg


raoul-albums-raoul-polo-6r-picture1228-rhm-3472.jpg


Verder hier ook wat foto's in kleur te vinden: Foto Polo 6R Duitsland | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
 
Ger auto was vanmorgen gewassen voordat ik de foto's ging maken, Alleen had ik niet verwacht dat de auto zo vuil ging worden van een beetje stof op een veldweg,

Maar wees gerust, Auto na fotoshoot toch weer effe snel gepoetst.
 
Als ik zo de foto's bekijk dan snap ik niet waarom je niet voor andere foto's hebt gekozen als FvdM? Ik zie veel leukere foto's waaronder:

856881_313602062076380_319376039_o.jpg


Die zeker wel kans maakte. De foto die je nu hebt gebruikt is een beetje een rare foto. Het lijkt alsof die hele polo daar niet hoort te staan. Een beetje verdwaald.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Vanavond nog een beetje aan het spelen geweest met de camera's en Lightroom. Had vanmiddag het idee gekregen om eens als achtergrond gebruik te maken van de schietpalen die binnenkort worden gebruikt voor een schutters evenement hier in de regio.













 
Helaas binnenkort andere velgen onder de auto gaan leggen, afgelopen week door een of andere vreemde voor mij raadselachtige manier de velg links achter spontaan een deuk en scheurtje in de velg + klapband. Vervolgens avond het verschrikkelijke reserve wiel gemonteerd onder de auto. Vervolgens woensdagmorgen gelijk naar een bandenfirma geweest, uiteraard eerst nog goeie moed erin gehad dat velg te repareren was, maar toen ik hem bij een bandenfirma heb afgegeven zou volgens de eigenaar deze schade niet te repareren zijn. Dan maar nieuwe velg bestellen en hiervoor de opdracht gegeven.

Kreeg helaas tot mijn verbazing op donderdagmiddag telefoontje van de eigenaar van de bandenzaak dat de leverancier van deze velg (MAK) niet meer deze kleur velg produceren en deze in 2012 uit productie is genomen. Ook zou deze kleur ook niet meer elders bij een poedercoater te verkrijgen zijn. Helaas dus nu beslissing moeten nemen om een 4 nieuwe velgen aan te schaffen van het zelfde type MAK Iguan maar dan kleur antraciet.

Wat een oorzaak geweest kan zijn volgens de banden leverancier is van de schade aan de velg is, er zou een schroef in de band hebben gezeten (heb ik zelf ook geconstateerd) en dat de band langzaam leeg gelopen is en ik net ergens op een verkeerd object op de weg gestrand ben en hierdoor de scheur en deuk ontstaan is en dit helaas de consequenties zijn van een redelijke aparte kleur van mijn oude velgen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!