Raoul :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Op 6 januari 2011 mag ik mijn nieuwe Polo gaan ophalen bij mijn dealer, Auto staat nu vanaf eind november bij de dealer, Maar omdat ik het zonde vondt om het toen nog op kenteken te laten zetten heb ik met dealer afgesproken de auto pas in 1e week van januari op naam te laten zetten.

Auto zoals ik hem besteld heb heeft hij nagenoeg alle opties aanwezig, Alleen de hoofdairbags optie heb ik er niet bij genomen.

RHM_7146.JPG


RHM_7142.JPG


RHM_7144.JPG


RHM_7150.JPG


RHM_7152.JPG


RHM_7155.JPG


RHM_7164.JPG
 
Re: Raoul nieuwe zwarte polo bluemotion 6R

Bas zei:
netjes, heb je nog plannen??

Voorlopig nog niet, Het enigste wat nu tijdelijk wordt gewisseld zijn de banden, Krijg straks als ik hem heb opgehaald bij de dealer, laat ik elders nieuwe winterbanden met stalen velgen eronder leggen. (Had ze al een tijdje terug besteld, Auto had eigenlijk in oktober geleverd moeten worden) En gezien we misschien nog een goeie winter krijgen lijkt me het heel verstandig om de winterslofjes eronder te laten leggen. Ook gezien ik hier net op 10 minuten van duitste grens woon en het daar verplicht is onder winterse omstandigheden winterbanden onder de auto te hebben.

En misschien in de toekomst nog laten chippen, Maar wil eerst weten hoe de auto nu rijdt, Misschien is het voor mij al voldoende vermogen. Heb nu ook maar een auto met 80 PK.

En ik zit nog te twijfelen om er xenon verlichting ik te laten bouwen, Maar hier ga ik als ik hem definitief heb eens rustig naar kijken wat daar de mogelijkheden van zijn.
 
Re: Raoul nieuwe zwarte polo bluemotion 6R

Polootje zei:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 3-deurs toch beter vind smoelen dan een 4-deurs... :oops:

Ja oogt ook wat meer sportief, En als je zoals ik alleen bent dan heb je aan een 3 deurs meer als zat. Mij werd ook bij de aankoop geadviseerd om een 5 deurs te nemen, Kom je straks makelijker kwijt was hun argument. Maar na 1 dagje lopen vergelijken toch de 3 deurs besteld Big Grin
 
Re: Raoul nieuwe zwarte polo bluemotion 6R

Raoul zei:
Polootje zei:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 3-deurs toch beter vind smoelen dan een 4-deurs... :oops:

Ja oogt ook wat meer sportief, En als je zoals ik alleen bent dan heb je aan een 3 deurs meer als zat. Mij werd ook bij de aankoop geadviseerd om een 5 deurs te nemen, Kom je straks makelijker kwijt was hun argument. Maar na 1 dagje lopen vergelijken toch de 3 deurs besteld Big Grin

Das meer een verkooppraatje van die gasten (dat heb je goed ingeschat) omdat ze 5-deurs op voorraad hebben staan bij Pon. Let maar op de 3-deurs zijn veel meer gewild bij inruil...
 
Re: Raoul nieuwe zwarte polo bluemotion 6R

Ik heb nu een 3-deurs maar heb nu eigenlijk bewust gekozen voor 5-deurs. Niet omdat het mooier is (3-deurs is vele malen mooier bij dit type auto) maar omdat het verrekte handig is ;)
 
Re: Raoul nieuwe zwarte polo bluemotion 6R

Even een vraagje van mijn kant,

Weten mensen hier wat ik het beste voor een SD kaartje kan aanschaffen voor de navigatie systeem zodat ik die niet met de CD's hoef te navigeren, Heb namelijk zelf Benelux en Duitsland voorlopig aangeschaft.

En is het dan ook mogelijk dat ik de muziek gelijk via SD kaart kan afspelen als de navigatie ook aan is?
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Zo nadat ik afgelopen donderdag de auto heb opgehaald bij de dealer heb ik vanmiddag eens een stukje door de limburgse heuvels ect gereden en wat foto's gemaakt van de nieuwe auto.

Tevens heb ik gelijk de winterbanden met stalen velgen donderdag onder laten plaatsen.

Hieronder enkele foto's

RHM_4167.JPG


RHM_4176.JPG


RHM_4184.JPG


RHM_7723.JPG


RHM_4191.JPG


RHM_4208.JPG


RHM_4226.JPG


RHM_7740.JPG


RHM_7746.JPG


RHM_4232.JPG


RHM_4234.JPG
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Maik zei:
Kijk eens aan! Ziet er goed uit hoor ;) Toevallig werkzaam voor de brandweer of niet? Herken zo'n rood bordje achter de vooruit :cool:

Ja ik werk inderdaad als vrijwilliger bij brandweer Zuid-Limburg. En heb hier als taak het maken van foto's van incidenten ter behoren van evaluatie, opleidingen, intern onderzoek, en klein gedeelte voor het normale internet. Foto's van mij en mijn 2 collega's zijn te vinden op de diverse website's van brandweer Zuid-limburg: Foto en Video team Brandweer Zuid-Limburg

Bas zei:
Ghe ghe, mooi foto's!! Wat is limburg mooi he Stick Out Tongue
Waar zijn de foto's ergens gemaakt. Zijn leuke locaties.


Eerste 2 foto's zijn gemaakt in Camerig (Bij Vaals)

De volgende 3 foto's op de Pannisbergweg in Vijlen (Klein dorpje aan de rand van Vaals)

en de overige foto's zijn in de binnenhavenweg gemaakt in Stein.
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Lol, die MAN Brandweerwagen op de homepage: een oude F90 :S Jullie hebben dus ook al antieke brandweerwagens in het zuiden. De brandweer hier in het noorden ook, hebben er handen vol werk aan XD

Maarre mooie foto's, lijkt me leuk werk.

* Edit, Ik vind het tijd worden voor een Limburgse Mini-meeting !!
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

KYC zei:
mooi! nu nog de tune-ups Big Grin?
plannen voor je 6Rtje?


Voorlopig nog even niet, Misschien in toekomst nog xenon verlichting aanbrengen, Maar verder wil ik hem eigenlijk zo laten, Ik vindt het zelf het mooiste als hij origineel blijft.


Trouwens een ander vraagje, Weten mensen hier hoe ik de digitale radio geactiveerd krijgt, Vindt hier namelijk niks van terug in de beschijving. Heb nu alleen de keus uit AM en FM.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!