Radio antennevoet

Misschien helpt het als je even vertelt wat voor Polo en antennevoet je nu hebt. Anders wordt het gokken.
een polo 9n3 en er staad de originele antenne nog op
s-l500.jpg
 
50€ vind ik nog steeds veel voor zoiets klein, ik d8 eerder aan max 10€ uit china?
Daar zou ik dan nog maar eens over nadenken als ik jou was. Er bestaan niet veel goedkope antennes die goede ontvangst geven.
De oplossing met de beste ontvangst zal een gewone antennevoet met een rechtopstaande antenne zijn. (mijn ervaring)
Als je toch een sharkvin antenne wilt, raad ik je aan van geen goedkope 'rommel' te kiezen. Een sharkvin antenne is al een pak kleiner dus heeft sowieso al minder bereik. Als je dan nog een kiest die gemaakt is van slechte/goedkope metalen dan heb je helemaal geen goede ontvangst meer.

M.i best net dat beetje meer uitgeven en goede ontvangst hebben, dan nu wat besparen en er later spijt van hebben. Want na een tijdje ga je je er aan ergeren dat je nergens radio zonder ruis hebt. (En koop je misschien toch een duurdere)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Daar zou ik dan nog maar eens over nadenken als ik jou was. Er bestaan niet veel goedkope antennes die goede ontvangst geven.
De oplossing met de beste ontvangst zal een gewone antennevoet met een rechtopstaande antenne zijn. (mijn ervaring)
Als je toch een sharkvin antenne wilt, raad ik je aan van geen goedkope 'rommel' te kiezen. Een sharkvin antenne is al een pak kleiner dus heeft sowieso al minder bereik. Als je dan nog een kiest die gemaakt is van slechte/goedkope metalen dan heb je helemaal geen goede ontvangst meer.

M.i best net dat beetje meer uitgeven en goede ontvangst hebben, dan nu wat besparen en er later spijt van hebben. Want na een tijdje ga je je er aan ergeren dat je nergens radio zonder ruis hebt. (En koop je misschien toch een duurdere)
oké dank u voor de tip ik zal hier nog eens over nadenken maar dan zal het waarschijnlijk al geen sharkfin worden
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!