Raammechanisme vervangen

Nadat, de rechterkant vorig jaar kaduuk is gegaan...
Heeft mijn linke mechanisme het gister ook begeven. :mad:

Begrepen, dat deze dingen wel snel kapot gaan.... :(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
(1) 6R4837461C
Cancelled since 01.09.2009 window regulator without motor
D >> - 06.09.2009 left
4-door
(1) 6R4837461D
Cancelled since 01.12.2012 window regulator without motor left
4-door
(1) 6R4837462C
Cancelled since 01.10.2009 window regulator without motor
D >> - 06.09.2009 right
4-door
(1) 6R4837462D
Cancelled since 01.01.2013 window regulator without motor right
4-door

Zoals je ziet, er zit verschil tussen een 2- en 4-deurs versie. Zie dat die dingen bij de VW dealer flink aan de prijs zijn (100+ euro ex inbouw).
Aftermarket geen ervaring mee. OEM leverancier is Topran.

Wellicht wat laat om deze thread uit het stof te halen, maar mijn mechanisme is vanavond ook gesneuveld :(
Wanneer Topran de oem leverancier is van de 6r (klopt dit?) is zou dit de juiste moeten zijn voor slechts 4 tientjes (ex 10 verzenden); link Topran 6R4837462C . Alternatief is de VanWezel voor een tientje minder; link VanWezel 6R4837462C.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
@Martini Laatst ook al mn mechanisme naar een andere dimensie geholpen, op een zaterdagavond half uur voordat ik weg moest... raam stond open... ongelukkiger kan niet!

Zelf mechanisme vervangen voor één van Liftek... Ik kan hier lang, maar ook heel kort over praten: RUK, pure geldverkwisting. Mechanisme eigenhandig pas moeten maken in de auto. Raam liep klem zodra deze boven 3/4 kwam... opgelost met een paar ringetjes achter de bevestiging van het mechanisme te monteren.. nu piept mn raam alleen nog heel er... Was nog duur ook... :rage: :rage: :rage: :poop:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Mooi! Ik heb zelf niet deze ervaring met de valeo versie. Die zat lekker in het vet en loopt als een malle. Maar die is wel een paar tientjes duurder. Comfort closing doet het ook goed?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Raammechanisme ook kapot gegaan passagiers kant. is het nodig om de accu te ontkoppelen tijdens het vervangen. aangezien daar de airbag sensor zit.
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BLUE GT 
Als je het niet vertrouwt of de error niet zelf kan resetten gewoon loshalen toch? Zou het wel op het laatste moment doen, omdat je het raam nog wilt kunnen bedienen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Leuk
Waarderingen: Lau
Zelf geprobeerd, gele draaiknop schoot los en daarmee de ijzerdraadjes. Praktisch in de prullenbak. Auto staat nu bij de lokale garage voor een nieuw onderdeel inc montage, was er klaar mee. Wel alles gedemonteerd al Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!