Raammechanisme vervangen

Dank jullie wel voor de tips, ik krijg het raam nog steeds niet ver genoeg omhoog om de klemmen los te kunnen schroeven helaas.
Ik zit eraan te denken om met het raam er nog in het mechanisme los te gaan schroeven maar ik twijfel of dit mee gaat helpen om het raam los te krijgen..
2e optie is om de genagelde box los te boren om te kijken of ik er vanaf die kant bij kan.

Wat zijn jullie gedachtes?


Gr Anco
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dank jullie wel voor de tips, ik krijg het raam nog steeds niet ver genoeg omhoog om de klemmen los te kunnen schroeven helaas.
Ik zit eraan te denken om met het raam er nog in het mechanisme los te gaan schroeven maar ik twijfel of dit mee gaat helpen om het raam los te krijgen..
2e optie is om de genagelde box los te boren om te kijken of ik er vanaf die kant bij kan.

Wat zijn jullie gedachtes?


Gr Anco
Je moet sowieso losschroeven voordat het raam weer normaal beweegt. Zitten 2 schroeven maar die kun Met een lange schroevendraaier loshalen, dan gaan de klemmen los..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Probeer is met je raamschakelaar te spelen(stukje omhoog omlaag ect) meestal krijg je dan wat meer ruimte.
of de motor er uitschroeven en het gene waar de motor in zit loshalen.

En anders de popnagels los boren zodat het raam los van de plaat komt.

Is het we verstandig om het zelf te doen?
Ik heb in het verleden heel veel mensen in de garage zien komen die het zelf probeerde en vervolgens de garage met het prutswerk laat zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: AKtok
Probeer is met je raamschakelaar te spelen(stukje omhoog omlaag ect) meestal krijg je dan wat meer ruimte.
of de motor er uitschroeven en het gene waar de motor in zit loshalen.

En anders de popnagels los boren zodat het raam los van de plaat komt.

Is het we verstandig om het zelf te doen?
Ik heb in het verleden heel veel mensen in de garage zien komen die het zelf probeerde en vervolgens de garage met het prutswerk laat zitten.
200€ bij mijn garage. Was mij ook niet gelukt. Tenminste, het monteren. Vietnam flashbacks aan die tyrip.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: AKtok en Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!