Raambediening passagierszijde

De bediening van de ramen aan de rechterzijde van mijn Polo werkt sinds kort niet meer optimaal. Aan de bestuurderszijde zou ik alle 4 de ramen moeten kunnen bedienen, maar enkel de 2 linkerramen werken. De rechterramen werken wel met de schakelaars in de rechter deuren. Ook met de sleutel kan ik alle 4 de ramen wel openen en sluiten.

Af en toe, bij het (iets te) hard dicht slaan van de LINKER deuren, of bij een scherpe bocht, gaan de RECHTER ramen plotseling open.

Ik ga er vanuit dat dit met de bekabeling te maken heeft. Het bedieningspaneel heb ik al vervangen, maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Heeft iemand een idee, of misschien hetzelfde probleem ervaren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 
Heb wat gerommeld met de kabels, maar gebeurt verder niets. Wat me wel opviel is dat als ik de bestuurdersdeur volledig open zet het volgende gebeurt: voor beide rechter knoppen geldt dat beide ramen naar beneden gaan als ik 1 knop bedien. Met de blokkeerknop gaan ook beide ramen naar beneden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!