Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet je evt iemand die dat doet en de kosten of is het makkelijk te doen?ja dat kun je er rustig in zetten in een AW. alleen heb je dan geen rode verlichting maar wit
Ja de gewone stuur die op iedere polo 2018 zitheb je al een mf stuur?
Ja zeker, hebt gecheckten op dat stuur zitten ook dezelfde knoppen als op dit stuur? dis links met adaptive cruise?
Ik ben helaas niet zo een goede knutselaar, dus moet ik een ander kabelsetje bestellen zoja, waar kan ik het bestellen. Het liefst laat ik hem toch door iemand zetten die er verstand van heeft, of tenzij je een youtube video hebt hoe dat moet. Sorry hoor voor zoveel vragen trouwens hahaJa dan is het een kwestie van de bekabeling van je airbag kabelsetje aanpassen voor je claxon en erop maken, in principe.
Nee joh haha, beter iemand laten doen die er verstand van heeft, ik heb er balle verstand van. Daarom breng ik hem liever naar jou.Ik wil het wel voor je doen hoor, maar ik zou het jammer vinden als je naar huis rijdt met een gevoel 'jezus dat had ik zelf ook wel gekund'
Ik heb gekeken maar er is toch een verschil, ik heb namelijk virt cockpit en bij hem is er zo een poppetje bij mij staat er view. Heeft dat denk je een verchil?Is goed hoor, kom maar langs
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.