R stuur plaatsen

Hey iedereen,

Had deze stuur gezien op mp, maar vroeg me af of dit wel past op Polo AE en waar en hoeveel het zou moeten koste ?

Mvg
 

Bijlagen

  • 7269A507-76AF-4114-8AD6-29ECFDB8CEE8.jpeg
    7269A507-76AF-4114-8AD6-29ECFDB8CEE8.jpeg
    40.3 KB · Weergaven: 57
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Ja dan is het een kwestie van de bekabeling van je airbag kabelsetje aanpassen voor je claxon en erop maken, in principe.
Ik ben helaas niet zo een goede knutselaar, dus moet ik een ander kabelsetje bestellen zoja, waar kan ik het bestellen. Het liefst laat ik hem toch door iemand zetten die er verstand van heeft, of tenzij je een youtube video hebt hoe dat moet. Sorry hoor voor zoveel vragen trouwens haha
 
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Ik wil het wel voor je doen hoor, maar ik zou het jammer vinden als je naar huis rijdt met een gevoel 'jezus dat had ik zelf ook wel gekund'
Nee joh haha, beter iemand laten doen die er verstand van heeft, ik heb er balle verstand van. Daarom breng ik hem liever naar jou.
 
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!