Problemen met muziek streamen via RNS 315

light? hihi nee

maar weet je zeker dat je ingebouwde bluetooth hebt op je rns315? kan ook zijn dat de module die onder je stoel zit verouderd is en nadat je een update hebt uitgevoerd op je s7 niet meer ondersteunt (?) ..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
light? hihi nee

maar weet je zeker dat je ingebouwde bluetooth hebt op je rns315? kan ook zijn dat de module die onder je stoel zit verouderd is en nadat je een update hebt uitgevoerd op je s7 niet meer ondersteunt (?) ..


Ja, heb bluetooth op de RNS 315. Zowel voor telefoon als voor muziek streamen. Ik denk
dat het voor 80 % ligt aan de S7 maar laatst zei iemand dat het misschien ook een idee is
om een firm update te doen van de RNS 315. Maar dan moet ik naar de dealer en dan krijg
ik een rekening terwijl het ook aan de S7 kan liggen...
 
Tip van mijn zoon, via een AUX kabel de telefoon met de RNS 315 verbinden :)
Spotify werkt goed alleen moet je het geluid wel een stuk harder zetten om een
beetje redelijk volume te krijgen. Een volgend nummer kiezen met de knoppen
op de RNS 315 is helaas niet mogelijk dat moet via de telefoon.

Ik zie het als een tijdelijke oplossing tot dat de S7 een nieuwe update heeft
gehad en ik weer normaal muziek kan streamen...

Volgens mij kun je in het menu van de 315 het volume van AUX, Radio etc per uitgang aanpassen.
Misschien staat die van AUX in jouw geval heel laag.
 

Bijlagen

  • media.jpg
    media.jpg
    94.1 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Oh, je hebt het al geprobeerd met een andere S7? Die had dus ook die update, maar deed het dus nog wel? Ik zou dan eerder denken dat het aan je telefoon ligt dan aan de radio :/ Alleen wel apart dat een A5 dan ook hetzelfde probleem geeft. Het is misschien veel werk (backuppen, installeren etc), maar heb je je telefoon al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? Telefoons van Samsung hebben soms rare kwaaltjes die na factory reset ineens over kunnen zijn, heb ik meermaals ervaren.
 
SEAT  Ibiza 6j  1.2 TSI 105pk 
Hier ook zelfde probleem, kreeg er ineens last mee met mijn S6+, kort erna kreeg ik een S8+, wat denk je... Zelfde probleem... Dit voorjaar kon ik ergens met een goede deal mijn S8+ ruilen met een Note 8, deze heeft ook hetzelfde probleem, t is om gek van te worden, het lijkt echt een Samsung kwaal, alles wat ik op internet mbt dit probleem kan vinden gaat over Samsung telefoons. Een perfecte oplossing is er niet, alleen halfbakken truukjes waarbij je zelf tijdig moet handelen of apps als bluetooth auto connect, maar ook dit werkt niet vlekkeloos. Ik ben erg fan van Samsung telefoons, maar om deze reden krijg ik de neiging om over te stappen naar een ander merk. Hoop dat je hier wat aan hebt, als je een oplossing hebt hoor ik t graag van je.

Groetjes Chris
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!