Problemen met muziek streamen via RNS 315

Een s6 edge+ werkt op dezelfde software als een s7 edge. Evenals een s8.

Ik ben bang dat het aan je radio ligt.
Lekker een rcd 510 in zetten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Hey HoMi, misschien is het een idee om een Bluetooth receiver aan te schaffen met aux uitgang? Heb de mijne vandaag binnengekregen en verbaasde mij eigenlijk over het feit dat mijn muziek, dat via Spotify afspeeld, via het bluetooth kastje veel beter klinkt dan een directe aux kabel haha.

Deze heb ik nu:
https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-...o-geluid-a2dp-nieuwe-versie/9200000084236729/

Je hebt zulke receivers al voor een stuk minder geld natuurlijk, maar ik koos juist voor deze omdat de reviews goed waren en bij de andere receivers geklaagd werd over kwaliteit e.d.
Ik vind deze het geld zeker waard en misschien is het wel iets voor jou? :blush:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Hey HoMi, misschien is het een idee om een Bluetooth receiver aan te schaffen met aux uitgang? Heb de mijne vandaag binnengekregen en verbaasde mij eigenlijk over het feit dat mijn muziek, dat via Spotify afspeeld, via het bluetooth kastje veel beter klinkt dan een directe aux kabel haha.

Deze heb ik nu:
https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-...o-geluid-a2dp-nieuwe-versie/9200000084236729/

Je hebt zulke receivers al voor een stuk minder geld natuurlijk, maar ik koos juist voor deze omdat de reviews goed waren en bij de andere receivers geklaagd werd over kwaliteit e.d.
Ik vind deze het geld zeker waard en misschien is het wel iets voor jou? :blush:


Bedankt voor het meedenken Chantal :) Wel heel erg interessant als het geluid beter
is dan via de AUX kabel. Ik betaal graag voor kwaliteit. Laat ie dan ook het nummer en
de artiest zien in het display en kun je nummers voor -en achteruit spoelen op de RNS
met Spotify ?
 
Bedankt voor het meedenken Chantal :) Wel heel erg interessant als het geluid beter
is dan via de AUX kabel. Ik betaal graag voor kwaliteit. Laat ie dan ook het nummer en
de artiest zien in het display en kun je nummers voor -en achteruit spoelen op de RNS
met Spotify ?
Ik heb een RCD 310 ofzo :sob:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
rcd 330plus ftw :) :)
Ik heb een ding en het kan geluid afspelen in mijn auto, klaar. :tearsofjoy:
Interieur upgrades staan bij mij voorlopig nog niet op het lijstje gezien exterieur het eerste is wat je ziet aan een auto.
Plus zo'n VW Bluetooth kastje vind ik niks dus vond die receiver de perfecte oplossing voor mijzelf :blush:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Was zo gekoppeld, kastje in de aux gepropt en toen was er muziek. Het werkt overigens ook met bellen, maar heb dat niet uitgetest en zelf ook geen behoefte naar.
Heb het voor mijn muziek en het gemak dat ik naar een volgend nummer kan veranderen zonder in spotify te hoeven op de telefoon.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Hey HoMi, misschien is het een idee om een Bluetooth receiver aan te schaffen met aux uitgang? Heb de mijne vandaag binnengekregen en verbaasde mij eigenlijk over het feit dat mijn muziek, dat via Spotify afspeeld, via het bluetooth kastje veel beter klinkt dan een directe aux kabel haha.

Deze heb ik nu:
https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-...o-geluid-a2dp-nieuwe-versie/9200000084236729/

Je hebt zulke receivers al voor een stuk minder geld natuurlijk, maar ik koos juist voor deze omdat de reviews goed waren en bij de andere receivers geklaagd werd over kwaliteit e.d.
Ik vind deze het geld zeker waard en misschien is het wel iets voor jou? :blush:


Het werkt super goed ! Goed geluid ook. Alleen de eerste keer dat ik m
installeerde gaf ie ook de titel en artiest weer in het display. En met de
knoppen van de RNS 315 linksboven kon ik ook een nummer verder of
terug spoelen. En dat doet ie nu niet meer.......:( Jammer maar ik kan
weer Spotify afspelen in de Polo en daar ging het ook om in eerste
instantie ! Goeie tip Chantal :)
 
Het werkt super goed ! Goed geluid ook. Alleen de eerste keer dat ik m
installeerde gaf ie ook de titel en artiest weer in het display. En met de
knoppen van de RNS 315 linksboven kon ik ook een nummer verder of
terug spoelen. En dat doet ie nu niet meer.......:( Jammer maar ik kan
weer Spotify afspelen in de Polo en daar ging het ook om in eerste
instantie ! Goeie tip Chantal :)
Graag gedaan :grin: moest gewoon aan je denken toen ik het binnen kreeg en er zelf zo tevreden over was. Zou ook nooit zomaar iets zo aanprijzen als ik het niets vond :yum:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!