Problemen met muziek streamen via RNS 315

Hm.. Jammer. Het probleem is dus bij jou hetzelfde? Beide een rns315 en de Bluetooth kapt er meteen mee? Hij pairt wel en hij ziet je telefoon wel. Ben aan het brainstormen


Hij paired wel inderdaad en ziet ook mijn telefoon. Linksboven het scherm zie
je ook het bluetooth teken staan. Ik kan ook gewoon gebeld worden via BT.
 
Op de optielijst staat dat ik een 315 heb. Bovendien heb ik muziek kunnen streamen dus
lijkt mij dat de bluetooth in de 315 zit en niet in dat lelijke blokje. Op de foto zie je dat
onder in het scherm BT-Audio staat.

Polo RNS 315.jpg

Nee zit geen bluetooth ingebouwd in je rns.. bekijk eens onder je passagiersstoel wat daar zit..

Of schroef m los en bekijk de sticker, kan je vanzelf zien of bluetooth intern is of niet..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Tis toch gek dat het na 18 maanden ineens niet goed meer werkt, net als bij mij. Dan is er of een defect, of een softwareupdate wat het probleem veroorzaakt, het eerste is onwaarschijnlijk omdat zijn a3 wel prima werkt, bovendien gaat het bij hem net als mij om een highend Samsung, en geloof me of niet, dit probleen icm samsung telefoons is een meer voorkomend probleem, namelijk zelfs wanneer googled op iets als rns 315 bluetooth connection problem oid, kom je alleen samsung telefoons tegen met vergelijkbare problemen.

Is al weer een apparaat van een aantal jaar he.. dingen verouderen nou eenmaal..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Is al weer een apparaat van een aantal jaar he.. dingen verouderen nou eenmaal..

Dingen verouderen, en dat kan idd een reden zijn waarom iets niet kan samenwerken, maar dat is volstrekt iets anders dan dat iets al 1.5 jaar werkt, en opeens niet meer... dus wat dat betreft kan ik het niet eens zijn met jou beredenering. Homi, zet je bijrijdersstoel stoel eens maximaal naarvoren en kijk via het rechter achterportier of je iets kan vinden onder de bijrijdersstoel. Steek gewoon je hand eronder en voel desnoods of er een kastje aan de vloerbedekking zit. Misschien komen we nog steeds verder met de info die dov erover heeft.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Hm.. Jammer. Het probleem is dus bij jou hetzelfde? Beide een rns315 en de Bluetooth kapt er meteen mee? Hij pairt wel en hij ziet je telefoon wel. Ben aan het brainstormen

Het lijkt alsof het misgaat omdat er 2 verschillende protocollen worden toegepast om te verbinden. HSP voor telefonie en A2DP voor media, en volgens mij wil de rns deze tegelijkertijd verbinden maar de telefoon 1 voor 1, en nadat de HSP verbinding voor telefonie is opgebouwd denkt de rns dat alle verbindingen zijn opgebouwd en stopt met connecten. Vervolgens lukt het dus niet meer om om nog een A2DP mediaverbinding op te zetten. Alleen als je de telefoon uit je rns verwijderd en opnieuw pairt lijkt de rns geduldig te wachten met connecten om te zien welke protocollen er allemaal een verbinding willen opzetten. Dat is mijn mening :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Dingen verouderen, en dat kan idd een reden zijn waarom iets niet kan samenwerken, maar dat is volstrekt iets anders dan dat iets al 1.5 jaar werkt, en opeens niet meer... dus wat dat betreft kan ik het niet eens zijn met jou beredenering. Homi, zet je bijrijdersstoel stoel eens maximaal naarvoren en kijk via het rechter achterportier of je iets kan vinden onder de bijrijdersstoel. Steek gewoon je hand eronder en voel desnoods of er een kastje aan de vloerbedekking zit. Misschien komen we nog steeds verder met de info die dov erover heeft.

Ik ga morgen kijken Chris :)
 
Jij hebt lijkt me dan ook een rns315 met ingebouwde bluetooth. En, het zelfde probleem als ik ben ik bang :( welkom bij de club...


Ja, dat denk ik ook. Ik ga toch even naar de dealer aankomende week. Wie weet...
Wel ga ik duidelijke afspraken vooraf maken m.b.t. kosten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Vanmiddag naar Zijm geweest in Nijmegen. Kundige en vriendelijke monteur,
hij heeft zelf ook de RNS 315 in zijn Golf. Het begint goed...

Hij probeerde het probleem voor me op te lossen op alle mogelijke manieren
maar helaas... Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan de telefoon maar misschien
zou het ook kunnen liggen aan de software van de RNS 315. Maar met het
updaten hiervan loop je het risico dat de RNS 315 crasht. Dat gebeurt wel
eens zei hij...

Dus geen update voor de RNS 315 en maar wachten op een update voor de
S7 en in de tussentijd muziek streamen met de A3 of met een AUX kabel
met de S7...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!