Preventie diefstal koplampen Polo AW

Tsja, je hebt gewoon geluk of gewoon pech.
Deur open laten en de inbraak levert het minste schade op, of je hebt een domme dief en klapt je raampje alsnog in.
Als ze het willen hebben, pakken ze het toch wel.

Of je hebt een bewegingscamera met melder en je beoefend de sport als M1Karabijn deed of nog doet.
Schepje mee en even langs de Maasvlakte, klaar, die vinden ze nooooit meer terug.
Risico van zijn vak toch ;)
Je hebt dan nog steeds schade (ligt eraan hoe snel je reageert), maar hij / zij doet het nooit meer :cool:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
het mooie is dat je die koplamp ophang reparatiesetjes gewoon bij de VW dealer kan kopen voor 15 euro per set (2 stuks in).
Ongelooflijk triest dat sommige hun handen niet thuis kunnen houden van andermans spullen. Wellicht dat een dashcam helpt maar dan ben je ook al te laat met vervolgschade.

Bij een collega van mij werd 3x zijn navigatie uit zijn Audi gestolen uiteindelijk heeft de verzekeraar het niet meer vergoed. Ze kwamen steeds weer langs.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
het mooie is dat je die koplamp ophang reparatiesetjes gewoon bij de VW dealer kan kopen voor 15 euro per set (2 stuks in).
Ongelooflijk triest dat sommige hun handen niet thuis kunnen houden van andermans spullen. Wellicht dat een dashcam helpt maar dan ben je ook al te laat met vervolgschade.

Bij een collega van mij werd 3x zijn navigatie uit zijn Audi gestolen uiteindelijk heeft de verzekeraar het niet meer vergoed. Ze kwamen steeds weer langs.
Mag een verzekeraar ervoor kiezen iets niet meer te vergoeden als je voldoet aan de polis voorwaarden? Je collega kiest er namelijk niet zelf voor dat 3x zijn navigatie wordt gestolen. Lijkt mij opmerkelijk dat een verzekeraar mag zeggen we vergoeden het niet meer als een dergelijk geval te vaak voorkomt.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Mag een verzekeraar ervoor kiezen iets niet meer te vergoeden als je voldoet aan de polis voorwaarden? Je collega kiest er namelijk niet zelf voor dat 3x zijn navigatie wordt gestolen. Lijkt mij opmerkelijk dat een verzekeraar mag zeggen we vergoeden het niet meer als een dergelijk geval te vaak voorkomt.
Ja dat mag, ik ken iemand die hetzelfde heeft meegemaakt. 3x in 1 jaar zijn airbag en ook zijn audiosysteem van een MB A-klasse. Volgende keer ging zijn verzekering het niet meer vergoeden, hij heeft toen zijn MB ingeruild voor een Ford.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu en Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!