Polomatic :: 1997 Volkswagen Polo

Heel veel zullen het jammer vinden en ik zelf ook wel een beetje maar mijn polo is als het goed is vanaf morgen niet meer van mij. Heb hem verkocht. Wil een keer wat anders na 3 trouwe jaren in de polo te hebben gereden. Gister hebben we voor mij al een vw up white edition gekocht
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Gefeliciteerd en veel plezier met jullie nieuwe Up!.

zeer benieuwd wat je van zo'n up allemaal 'dik' kunt maken! gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe karretje!
Ik denk dat je daar nog best van kan schrikken. Heb laatst even in een dikke Up! Highline gezeten en het verbaasde mij.
Laatst ook RTL Autowereld gezien over de nieuwe Kia Picanto. Dat ding kan je tegenwoordig ook echt dik aankleden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!