Polo('s) Gespot!

Ik heb ook zo'n ding voor de tol poorten in frankrijk, kun je de linkerbaan pakken, hoor je piep boom open en gas, hoef je niet te stoppen.
maar je hebt ze ook voor abbonementen op parkeergarages of iets dergelijks
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Vandaag Deventer bezocht. Tijdens een stadswandeling deze mooie GTI gespot :cool:
Alleen erg jammer van de deuk en forse kras op het voorscherm linksvoor...
Iemand trouwens enig idee wat dat witte ding is op de voorruit?
Het is vaak wat netter om een kenteken van een ander te blurren wanneer je je eigen kenteken ook blurt lijkt me
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Wow
Waarderingen: Tweak
Op de Orpheuslaan in Eindhoven zie ik regelmatig een zwarte Polo AW GTI rijden met opvallende rode gordels. Mooie Polo! Is het iemand van hier? Ik kan natuurlijk geen foto maken tijdens het rijden en het korte moment dat we elkaar spotten.

Gisteren heb ik in Den Bosch ook een dikke donkergrijze Polo AW GTI gezien, vlak bij de sportparken in de Hambaken. De auto was voorzien van een sportieve front splitter en diffuser. Hier had ik wel een foto van kunnen maken, niet gedaan. Ook iemand van hier?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!