Polo modeljaar 2016

Vanaf week22 in 2015 worden alle Polo's geleverd volgens de modeljaar 2016. Er eigenlijk niets veranderd aan het model, enkel de opties en de prijs veranderd iets.
Prijzen zijn met ongeveer 0,6% gestegen, de 1.2TSI 110pk wordt voor een aantal uitvoeringen vervangen door de een 1.0TSI met ???pk, navigatie wordt iets duurder maar daarvoor krijg je ook iets meer zoals USB-standaard aansluiting geschikt voor o.a. iPod/iPhone, levenslange updates en drie jaar lang internetconnectie. Wij hebben onze nieuwe Polo R-line besteld en gaan ons nu verheugen op het moment dat hij geleverd word :)
Wanneer er weer een echt mooi nieuw model komt ????????????
 
Audi  A4  1.8 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
VW-Polo-VI-Fuenftuerer-2016-Illustration-560x373-2326eeaa83ecc956.jpg


En de 4-deurs van autobild.de
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Navigatie wordt iets duurder maar daarvoor krijg je ook iets meer zoals USB-standaard aansluiting geschikt voor o.a. iPod/iPhone, levenslange updates en drie jaar lang internetconnectie.
Wauw, eindelijk levenslange update. Geldt dit ook op mappen?
Also, wat heb je aan internetconnectie in je auto?
VW-Polo-VI-Fuenftuerer-2016-Illustration-560x373-2326eeaa83ecc956.jpg


En de 4-deurs van autobild.de
Nee, niet doen VW! Gelukkig is het maar een render.
 
Wauw, eindelijk levenslange update. Geldt dit ook op mappen?
Also, wat heb je aan internetconnectie in je auto?

Nee, niet doen VW! Gelukkig is het maar een render.
Wat bedoel je met update op mappen ??
Via de internet connectie kun je naar ik begrijp extra info voor het navigatiesysteem binnenhalen. Hoe en wat precies is me ook nog niet helemaal duidelijk, maar dat gaan we vast uitvinden als we hem hebben.
 
Audi  A4  1.8 
Ik ben zojuist bij dealer langsgeweest voor iets anders en kon meekijken op zijn scherm.
Bij de nieuwe polo kan je keuze maken uit 2 afwijkende kleuren op het dak. (noemen ze dat dan MYPolo2016 ?)
Dus zelfde kleur laten of 2 andere kleuren (stond niet bij welke, waarschijnlijk in het geheel wit of zwart).
Kon zo ook niet zien of het voor alle modellen gaat gelden. Waarschijnlijk stoppen ze dat in 1 of ander optiepakket die alleen te bestellen is bij Highline en GT.
 
Volkswagen  Polo 6C 2deur GTI  nn'echte 
als ik het goed heb start bij volkswagen he nieuwe modeljaar op 31 Mei. De dealers zouden op 14 April geinformeerd worden over wat er wel en niet gaat veranderen. De huidige Polo is natuurlijk vorig jaar geupdated dus er zal niet heel veel veranderen. Magelijk zien we een andere bekledingsstof in het nieuwe jaar, of ....
Ik ben benieuwd of iemand al wat heeft gehoord over de veranderingen voor de Polo. Ik ben ook benieuwd wat jullie wensen zijn.

Een nieuw model is niet altijd beter en mooier. Het blijft een persoonlijke smaak. Het is meer om de verkoopcijfers op peil te houden of te verbeteren denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!