Polo modeljaar 2016

als ik het goed heb start bij volkswagen he nieuwe modeljaar op 31 Mei. De dealers zouden op 14 April geinformeerd worden over wat er wel en niet gaat veranderen. De huidige Polo is natuurlijk vorig jaar geupdated dus er zal niet heel veel veranderen. Magelijk zien we een andere bekledingsstof in het nieuwe jaar, of ....
Ik ben benieuwd of iemand al wat heeft gehoord over de veranderingen voor de Polo. Ik ben ook benieuwd wat jullie wensen zijn.
 
Audi  A4  1.8 
Ik heb nog niks gehoord over de verandering van de nieuwe Polo! Ik ben wel erg benieuwd!

Ik hoop dat ze in ieder geval weer terug op de markt komen met een R-Line model (of soortgelijk). En (betaalbare) LED koplampen en achterlichten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Ik kan me vergissen R-Vera, maar volgens mij kun je nu gewoon een R-line extrieur / interieur pakket bestellen.
Of bedoel je een versie met ook meer pk's ?
Klopt! Ik hoop dat op de Polo van 2016/2017 wederom zo'n sportpakket te bestellen is.

En motorisch mag het ook best een paar pk's meer. Bijvoorbeeld ook keuze uit een 1.4TSI 140/150 pk (van de BlueGT nu) op een 'standaard' Polo.

De nieuwe led koplampen van de Polo 6C mogen ook blijven wat mij betreft! Als de achterlichten dan ook led worden is het plaatje compleet!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Vandaag ben ik bij de dealer geweest. Het modeljaar 2016 begint al op 1 Mei 2016 (ipv 31 Mei wat ik eerst dacht).
De dealers worden inderdaad op 14 April geinformeerd. Hij heeft belooft mij 15 April te informeren nog 11 dagen wachten .....
 
Audi  A4  1.8 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
Volkswagens-neue-Kleinfamilie-1200x800-c4b9bad35b9c42c9.jpg

Volkswagens-neue-Kleinfamilie-1200x800-8b79a7cae26bffda.jpg


op een duitse site....
 
  • Leuk
Waarderingen: Smets
[QUOTE="WBPoloGti, post: 142725, member: 990"
op een duitse site....[/QUOTE]

Yep dat is het model dat men verwacht IN 2016. Waarschijnlijk komt deze eind 2016, en dat noemen ze bij volkswagen dan modeljaar 2017.
 
Audi  A4  1.8 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!